اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

حضور مردم پای صندوق‌های رای معادلات دشمن را به هم ریخت

امام جمعه سیرجان گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای معادله دشمنان و نقشه آمریکا را نقش بر آب کرد.

حضور مردم پای صندوق‌های رای معادلات دشمن را به هم ریخت

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت : آرمان‌ها، اهداف و سیاست‌های نظام اسلامی در قالب حضور و مشارکت مردم در صحنه‌های انقلاب و نظام است و این مشارکت و حضور در قالب اطاعت از ولی‌فقیه، منسجم و یکپارچه خواهد شد.

امام جمعه سیرجان ابراز داشت : برخلاف توهم دشمن، جمهوری اسلامی ایران ضعیف نشده است و باورها و سیاست‌مان همان روند و سیاست ابتدای انقلاب را دارد و رفتارهایمان تغییری نکرده است و صحبت امروز ما تکرار همان آرمان‌ها است که مبارزه با ظلم مستکبران و حمایت از ملت‌های مظلوم و مسلمان منطقه است.

وی گفت: ملت ایران انقلابی بودن ، استکبارستیزی و اقتدار در برابر دشمنان را از مولفه‌های انتخاب نامزدهای مجلس شورای اسلامی می‌بیند و همه بدانند چهره دوم آمریکا، اروپایی‌ها هستند و باید از این کشورهای نوکر استکبار جهانی دوری کرد.

حسینی گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای معادله دشمنان و نقشه آمریکا را نقش بر آب کرد.

امام جمعه سیرجان افزود: انتخابات  زمینه‌ساز وحدت و اقتدار اجتماعی است و نمی‌گذاریم در هیچ شرایطی اقتدار و وحدت ملت ایران تضعیف شود  گرچه دیدیم دشمن همیشه به‌دنبال ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولان است آنها در تلاش هستند هر حضور و مشارکتی را کمرنگ جلوه دهند اما به اهداف شوم خود نمی‌رسند.

 وی گفت: یکی از عرصه‌هایی که سبب تقویت مردم، نظام و جمهوری اسلامی در جهان می‌شود، حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است  و باید قدر این مشارکت را که موجب اقتدار ملی است بدانیم  واذعان کنیم  قدرت و ابهت ایران اسلامی  در نزد جهانیان به اثبات رسیده است.

حسینی به نامزدها هم توصیه کرد، به برنده و بازنده انتخابات فکر نکنند و هرچه مردم انتخاب کردند برای همه نماینده است و مبادا فراتر از چهارچوب قانون حرکت کنیم.

انتهای پیام/80015/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول