اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

با قدرت با متخلفین انتخاباتی فضای مجازی برخورد می‌کنیم

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی از راه‌اندازی سامانه 111 جهت اخذ گزارش‌های مردمی از تخلفات انتخاباتی خبر داد و گفت: در رابطه با فضای مجازی کمیته‌ای فعال است و کسانی که خلاف قانون اقدام کنند با قدرت مواد قانونی حاکم با آن‌ها برخورد خواهد شد.

با قدرت با متخلفین انتخاباتی فضای مجازی برخورد می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، همزمان با آغاز فرایند رأی گیری در استان خراسان جنوبی و گذشت پنج ساعت از فرآیند رأی گیری ناصر خوشخبر رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی در شعبه هنرستان رسالت بیرجند حاضر و رأی خود را در صندوق انداخت.

ناصر خوش خبر در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه فرایند رأی گیری از مردم از ساعت هشت صبح امروز آغاز و تا ساعت شش عصر ادامه دارد، اظهار داشت: تمدید رأی‌گیری منوط به دستور وزیر کشور است.

وی با اعلام اینکه خوشبختانه در سطح 26 حوزه انتخابیه اصلی و فرعی استان و 677 شعبه فرایند رأی‌گیری آغاز و استقبال مردم خوب بود، عنوان کرد: براساس اطلاعیه‌های ستاد انتخابات کشور نیاز به داشتن کارت ملی نیست و نداشتن شناسنامه عکس‌دار نیز مانعی برای اخذ رأی‌گیری نمی‌باشد.

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی با اشاره به حضور پرشور مردم در حوزه‌های اخذ رأی، مطرح کرد: مردم در تمام مناطق شهری و روستایی استان استقبال خوبی داشتند و امیدواریم در مدت زمان باقیمانده از رأی‌گیری به مراکز تعیین شده مراجعه و به کاندیدا مورد نظر خود رأی دهند.

خوش‌خبر همچنین در خصوص تخلفات انتخابی، اعلام کرد: همه انتخابات‌ها مسائل مبتلابه دارند و انتخاباتی که در سطح استان داریم نسبت به سایر جاها از نظر انحراف کمتر است.

وی از راه‌اندازی سامانه 111 جهت اخذ گزارش‌های مردمی از تخلفات انتخاباتی خبر داد و با اشاره به تخلفات انتخاباتی در بستر فضای مجازی، عنوان کرد: در رابطه با فضای مجازی کمیته‌ای فعال است و کسانی که خلاف قانون اقدام کنند با قدرت مواد قانونی حاکم با آن‌ها برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/69039/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول