اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

امنیت کشور در گرو مشارکت در انتخابات است

امام جمعه سودجان گفت: انتخابات مانند حصاری است که دور کشور کشیده می‌شود و هرچقدر این حضور بیشتر باشد، حصار مصونیت‌بخش امنیت سخت و نرم مستحکم‌تر خواهد شد.

امنیت کشور در گرو مشارکت در انتخابات است

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام روح‌الله هاشمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر سودجان، گفت:  انتخابات مانند حصاری است که دور کشور کشیده می‌شود و هرچقدر این حضور بیشتر باشد، حصار مصونیت‌بخش امنیت سخت و نرم مستحکم‌تر خواهد شد.

امام جمعه سودجان در ادامه با بیان اینکه اگر امروز انتخابات تجلی رقابت است، فردای انتخابات "شنبه مهربانی و بردباری" است ، افزود: دو صفت مهربانی و بردباری در واقع علاج پیش‌گیرانه از بروز وقایع و حوادث رنج‌آورِ پس از انتخابات است.

وی با بیان اینکه باید مراقب باشیم؛ وفاداری به انقلاب و مردم و سابقه انفعال در برابر دشمن نداشتن  بسیار مهم است، اضافه کرد: چه بسیار کسانی که در مجالس گذشته وکیل مردم بودند اما اکنون در خدمت دشمنان ما هستند، زیرا آن روحیه استقامت در برابر خصم و دلبستگی به آرمان‌های انقلابی را نداشته و در برابر چرب و شیرین دنیا، محکم نبودند.

هاشمی گفت: همه مردم بخصوص برندگان انتخابات و طرفداران باید بدانند ملت، بزرگترین برنده‌ی انتخابات است، روز انتخابات، روز نمایش الگوی مردم سالاری دینی و یأس دشمن است، لذا اولین تشکر را باید از مردم داشته باشیم.

وی به مناسبت هشتم اسفند، روز امور تربیتی و آغاز هفته تربیت اسلامی گفت: موضوع تربیت نسل‌های آینده- کودکان و نوجوانان- در تراز انقلاب اسلامی، یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های نیروهای فرهنگی انقلاب است .

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول