اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

حضور در انتخابات به معنای تأیید نظام است

امام جمعه همدان با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات دشمن‌شکن باشد گفت: حضور در انتخابات به معنای تأیید عملکرد بد برخی مسئولان نیست بلکه تأیید انقلاب و نظام است.

حضور در انتخابات به معنای تأیید نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه همدان با تقدیر از حضور مردم در انتخابات اظهار کرد: دشمنان درصدد اعمال فشارهای زیادی به کشور هستند و اگر حضور پرشور مردم را ببیند به این نتیجه می‌رسند که راه برقراری ارتباط با ایران اسلامی دشمنی کردن نیست.

وی با بیان اینکه باید حضور مردم پرشور و حداکثری باشد گفت: در صورت تحقق این اتفاق، دشمن متوجه می‌شود که برای دست یافتن به اهداف خود نمی‌تواند به مردم فشار آورد و تحریم‌ها پاسخگو نیست.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه دشمنان نحوه حضور مردم در انتخابات را تحلیل می‌کنند کمترین تأثیر حضور حداکثری مردم در انتخابات را پیشمان کردن دشمن از دشمنی با ایران دانست.

وی با اشاره به اینکه رأی ما رأی به انقلاب و نظام است گفت: حضور در انتخابات به معنای تأیید عملکرد بد برخی مسئولان نیست بلکه تأیید انقلاب و نظام است.

شعبانی راه برون‌رفت از مشکلات را در انتخاب اصلح برشمرد گفت: طی ۴۰ سال گذشته انتخابات بسیاری داشته‌ایم که هر وقت درست انتخاب کردیم امور نیز به درستی پیش رفته است.

وی با بیان اینکه انتخابات در همه عرصه‌ها اثرگذار است چراکه چهار سال مجلس در اختیار وکلای ملت قرار می‌گیرد و باید به امور نظارت داشته باشد گفت: مردم امروز با شرکت در انتخابات حماسه حضور را تکمیل خواهند کرد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه شهید سلیمانی هم بر تقویت نظام تاکید داشت افزود: شرکت در انتخابات گامی مهم در تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه باید هدف شهید سلیمانی را دنبال کرد اظهار کرد: امروز کار من و شما این است که با شرکت در انتخابات مجلسی قوی ایجاد کنیم تا کشور تقویت شود.

شعبانی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه باید منتخب مردم نیز به وعده‌های خود عمل کند گفت: منتخبان مردم نباید صداقت را فراموش کنند و به وعده خود عمل کنند.

انتهای پیام/ 3140/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول