اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

حضور مردم در انتخابات آبروی نظام و تقویت کننده کشور است

امام‌جمعه بخش بهمن با بیان اینکه کشور قوی نیازمند دولت و مجلس قوی است، گفت: حضور مردم در انتخابات مایه آبروی نظام، تقویت کشور و مصونیت در برابر توطئه‌های دشمنان است.

حضور مردم در انتخابات آبروی نظام و تقویت کننده کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام رضا علیزاده در خطبه‌های امروز نماز جمعه با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در جمع مداحان، اظهار کرد: علاج مشکل کشور ما این است که در مقابل دشمنان قوی‌پنجه، قوی بشویم.

امام‌جمعه بخش بهمن با بیان اینکه شرط داشتن ایران قوی، داشتن دولت و مجلس قوی است، خاطرنشان کرد: اگر مجلس قوی بخواهیم باید حضور پرشور در انتخابات و انتخاب درست داشته باشیم؛ چراکه مجلس شورای اسلامی محل قانون‌گذاری و ریل‌گذاری دولت است و ممکن است قوانینی در مجلس تصویب شود که آثار آن سال‌ها ادامه داشته باشد.

حجت‌الاسلام علیزاده ابراز کرد: حضور پرشور مردم در مناسبت‌های ملی مایه آبروی نظام اسلامی و تقویت کشور و مصونیت بخش در برابر توطئه‌های دشمنان است. دشمن دائماً تلاش می‌کند با تبلیغات گسترده بر افکار عمومی مردم، خاصه جوانان تأثیر بگذارند و آن‌ها را از انقلاب جدا کنند اما به جایی نمی‌رسند.

علیزاده با اشاره به حضور پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، ادامه داد: انتخابات امروز نشان می‌دهد مردم در کنار و پشتیبان نظام هستند، هرچند دشمنان تلاش می‌کنند با بزرگ جلوه دادن ویروس کرونا مردم را از حضور در انتخابات منصرف کنند.

وی اضافه کرد: نشانه‌های افول موریانه وار آمریکا در همه ابعاد اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در داخل و خارج این کشور مشاهده می‌شود و لذا تلاش می‌کند با بزک و آرایش، خودش را سرپا نشان دهد؛ اما این ابهت پوشالی مانع غرق شدنش نخواهد شد و این غلط‌های اضافه‌ای که می‌کند بخشی از آن به جهت مأیوس کردن مردم ایران است.

امام‌جمعه بخش بهمن با تأکید بر ضرورت مدیریت و هدایت شادی و عزا، ابراز کرد: بر خلاف آنچه برخی روشنفکرنماها تلاش می‌کنند، گریه در مجالس اهل‌بیت (ع) و مراسم شهدا ضعف نیست؛ بلکه وسیله‌ای برای احساس عزت و قدرت است و ائمه اطهار پایه‌گذار این سنت و ترویج کننده این مجالس بودند.

حجت‌الاسلام علیزاده ابراز کرد: امروز دشمن سبک زندگی ما را که باید اسلامی باشد هدف قرار داده و تلاش می‌کند سبک زندگی غربی را جایگزین آن کند. اگر بخواهیم سبک زندگی اسلامی را به صورت درست نهادینه کنیم راه آن فرهنگ‌سازی در زمینه‌های ازدواج آسان، فرزند آوری و ... است.

علیزاده با تأکید بر اینکه مسؤولین باید در حوزه فرهنگ‌سازی ورود کنند، خاطرنشان کرد: بسیاری از بی‌مبالاتی‌هایی که در کشور مشاهده می‌کنیم به خاطر دور افتادن از سبک زندگی اسلامی است. در غیر این صورت نباید در عده‌ای فضایی را فراهم کنند که زنان و دختران با لباس‌ها و پوشش‌های نامناسب از شهرهای دیگر وارد شهر مهردشت شوند و به بهانه جشنواره ورزشی زنان روستایی، موجبات نارضایتی متدینین را فراهم کنند.

وی ادامه داد: ما به این افراد اخطار می‌کنیم که برنامه‌هایی که در شأن مردم ما نیست برگزار نکنید اگر دلتان به حال ورزش و زنان می‌سوزد، مکان‌های ورزشی ویژه بانوان را راه‌اندازی کنید؛ چراکه ما در مهردشت حتی یک مکان مناسبت برای ورزش بانوان نداریم.

انتهای پیام/90027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول