اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

مردم با انتخاب آگاهانه مجلسی قانون‌گذار شکل دهند

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه مجلس قوی و مشارکت بالای مردم ضربه محکمی به بدخواهان نظام و استکبار جهانی خواهد بود، گفت: امروز مردم با انتخاب آگاهانه خود مجلسی قوی و قانون‌گذار را شکل خواهند داد.

مردم با انتخاب آگاهانه مجلسی قانون‌گذار شکل دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام محمد مختاری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر بیرجند ضمن دعوت آحاد مردم به رعایت تقوای الهی در همه جوانب زندگی، اظهار داشت‌: باید تمام تلاش خود را برای رعایت تقوای کامل و فراگیر در تمام ابعاد خانوادگی، اجتماعی و سیاسی به‌کار گیریم.

وی با بیان اینکه فداکاری‌ها، رشادت‌ها و شهادت‌ها برای بقای شجره طیبه دین است، بیان داشت:  امثال سردار شهید قاسم سلیمانی و سایر شهدا در راه دین و بقای این نظام اسلامی به شهادت رسیدند.

امام جمعه موقت بیرجند ایمان ناب دینی را یک ضرورت برای انتخاب نماینده اصلح دانست و گفت: یکی از کارکردهای مهم ایمان در شرایط فعلی  مشارکت آگاهانه، حداکثری و مسؤولانه در انتخابات است.

مختاری بیان داشت: امروز کشور به حدی از بازدارندگی نظامی رسیده‌ایم که هیچ‌گونه تهدید نظامی ما را تهدید نمی‌کند و در کنار این امنیت اقتدار سخت، حضور مردم پای صندوق‌های رأی قدرت نرم جمهوری اسلامی و چانه‌زنی نظام را بالا خواهد برد.

وی با بیان اینکه مجلس قوی و مشارکت بالای مردم ضربه محکمی به بدخواهان نظام و استکبار جهانی خواهد بود، اضافه کرد: امروز مردم با انتخاب آگاهانه خود مجلسی قوی و قانون‌گذار را شکل خواهند داد.

امام جمعه موقت بیرجند تصریح کرد: بستر اصلاح رویه‌های غلط اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی مردم، نمایندگان قوی و مجلس کارآمد خواهد بود.

مختاری شرکت در انتخابات را یک وظیفه ملی و دینی دانست و گفت: عدم شرکت در انتخابات، در شرایط فعلی راه نفوذ دشمن و بیگانگان بر نظام را باز خواهد کرد.

وی عنوان کرد: راه تشکیل مجلس کارآمد توجه به ویژگی‌های شاخص یک نماینده مجلس از دیدگاه رهبر معظم انقلاب خواهد بود.

انتهای پیام/69039/ج/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول