اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

نماینده غیرانقلابی نمی تواند کشور را اداره کند

امام جمعه ساوه گفت: نماینده فاسد یا غیرانقلابی یا غیرکاشناس نمی تواند امور کشور را اداره کند.

نماینده غیرانقلابی نمی تواند کشور را اداره کند

 به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی ظهر امروز در خطبه های امروز نماز جمعه ساوه  با اشاره به آثار و برکات حضور حماسی و حداکثری مردم در پای صندوق های رای اظهار کرد: افزایش اقتدار و امنیت ملی، کاهش فشار دشمن و آینده بهتر مدیریت کشور از مهم ترین آثار حضور مردم در پای صندوق های رای است که امروز با حضور مردم محقق خواهد شد.

وی به سه اصل مهم در نمایندگی اشاره کرد و گفت: نخستین اصل اعتقاد عملی به ولایت فقیه است، دوم به کارگیری افراد پاکدست و معتقد و خدمتگزار به ملت و سوم  مقابله با فساد و دوری از فساد است.

خطیب نماز جمعه ساوه با اشاره به اینکه نماینده فاسد یا غیرانقلابی یا غیرکاشناس نمی تواند امور کشور را اداره کند، تصریح کرد: راه حل اداره امور بهتر کشور انتخاب نمایندگان شجاع، متدین و متخصص و کاربلد، باغیرت انقلابی است که از گفتمان امام و رهبری، گفتمان اقتدار و عزت دفاع کرده و عملاٌ به آن وفادار باشد.

حسینی همچنین رقابت انتخاباتی را تا پایان امروز دانست و افزود: فردا روز رفاقت و آرامش و مهربانی است لذا هر کس که با رای مردم انتخاب شد همه ما مردم و مسوولین همه به او تبریک می گوییم و هم اعلام همکاری می کنیم.

وی همچنین به برخی بداخلاقی های انتخاباتی نیز اشاره داشت و گفت: متاسفانه این چند روزه برخی مردم به بنده مراجعه کردند که فلان آقا ما را تهدید کرده که از شنبه شما را از شهر اخراج می کنم یا مدیران یکی از شرکت ها را تهدید کرده که با او برخورد خواهد کرد، این آقا با اخلاق رضاخان قلدر می خواهد وارد مجلس شود لذا مردم مراقب باشند که این افراد صلاحیت نمایندگی شما را ندارد.

امام جمعه ساوه اضافه کرد: بنده ضمن گلایه از برخی بداخلاقی های انتخاباتی و نشر شایعات و برخی رفتارهای انتخاباتی غربی ها، پیشاپیش به نماینده منتخب تبریک گفته، هر کسی که باشد اعلام همکاری می کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول