اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

ساختار تشکیل اولین مجلس در گام دوم انقلاب با نمایندگانی مسؤولیت پذیر و شجاع

امام‌جمعه ابرکوه گفت: امروز روز گزینه کردن نامزد اصلح برای مجلس است تا با این گزینه نمایندگانی انقلابی، مسئولیت‌پذیر و پرانگیزه ساختار تشکیل اولین مجلس انقلابی را در گام دوم انقلاب، رقم بزنند.

ساختار تشکیل اولین مجلس در گام دوم انقلاب با نمایندگانی مسؤولیت پذیر و شجاع

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: امروز روز تحقق حماسه‌ای عظیم و آزمونی دیگر توسط ملت بزرگ، بیدار و انقلابی ایران است.

امام‌جمعه ابرکوه افزود: امروز روز گزینه کردن نامزد اصلح برای مجلس توسط مردم است تا با این گزینه نمایندگانی انقلابی، متدین، شجاع، کاردان، مسئولیت‌پذیر، وظیفه‌شناس و پرانگیزه که دل‌بسته به دنیا و مطامع مادی آن نباشند، ساختار تشکیل اولین مجلس انقلابی را در گام دوم انقلاب، رقم بزنند.

حجت‌الاسلام حسینی گفت: دشمنان با ایجاد مشکلات شدید اقتصادی در کشور، بدعهدی اروپایی‌ها و فشار آمریکایی‌ها منتظر دیدن نتیجه هستند تا شاهد حضور حداقلی مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی باشند؛ اما شما مردم با حضور حداکثری خود عملاً خواب این بدخواهان را بی تعبیر و آشفته می‌کنید و کشور را از توطئه‌های آنان مصونیت می‌بخشید.

حسینی خاطرنشان کرد: امروز چشم دوستان و دشمنان انقلاب به انتخابات دوخته شده است تا عزم و اراده انقلابی مردم را رصد کنند. حضور همگام، پر شور، انتخاب اصلح و خوب شما است که پاسخ عملی آمریکا و دیگر بدخواهان را می‌دهد و مایه تقویت کشور، آبروی نظام، برکت و تحول‌آفرین در کشور خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه امروز روز رقابت و فردا روز رفاقت نامزدها و ستادها و طرفداران آن‌ها است، ابراز کرد: نامزدهای انتخاباتی باید با تسلیم شدن در برابر نتیجه، نشان دهند که انتخابات در کشور ما ظرفیت اصلی برای پایگاه اجتماعی انقلاب است و این حضور پرشور بیانگر وحدت جمعی در جهت پشتیبانی از نظام مردم‌سالاری دینی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی در بحث داخلی به اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری ابرکوه اشاره کرد و گفت: پروژه‌های خوبی در امر توسعه و زیرساخت شهری توسط شهرداری و با حمایت و همراهی شورای شهر انجام شده و برخی نیز در دست اقدام است.

حسینی تصریح کرد: احداث بوستان ارمغان مهر در شهرک مسکن مهر کاری بزرگ و ضروری و نیاز عمومی برای شهر بود که زمینه خوبی را برای تفرج خانواده‌ها و فرزندان آنان در آینده فراهم می‌کند.

وی ضمن تأکید بر اهمیت ورودی شهر که جلوه شهر است، اذعان کرد: پس از احداث میدان و تقاطع غیر هم‌سطح ۱۵ دی، اولین میدانی که در دست‌ ساخت است به نام شهید حیدری نامگذاری خواهد شد. همچنین در سطح شهر نیز میدان دانش‌آموز با المان کتاب و بلوار ابوریحان ساخته‌شده است که کاری زیبا و دارای پیام است.

خطیب جمعه ابرکوه اضافه کرد: با توجه به رویکرد صنعت گردشگری در شهرستان، میدان گردشگر در خیابان سرو نیز در حال احداث است و بهسازی خندق‌های سنگی مربوط به دوران قبل از اسلام نیز هم‌اکنون توسط شهرداری در حال انجام است.

وی ضمن انتقاد از المان میدان علم و صنعت که ورودی شهر از سمت استان فارس است، افزود: علی‌رغم هزینه‌های سنگینی که تابه‌حال شده است، این المان جلوه و پیامی ندارد و بهتر بود یکی از نمادهای شهر گردشگری و یا شهر مذهبی در آن نصب شود.

انتهای پیام/90027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول