اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

تولید محتوای خوب در صداوسیما در تربیت جامعه موثر است

امام جمعه قزوین با اشاره به نقش صداوسیما در تربیت جامعه عنوان کرد: تولید محتوای خوب در صداوسیما در تربیت جامعه مؤثر است.

تولید محتوای خوب در صداوسیما در تربیت جامعه موثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان  با اشاره به سالروز کودتای رضاخان اظهار کرد: زمین‌خواری و دست‌اندازی به بیت‌المال گوشه‌ای از خیانت‌های رضاخان به این ملت و کشور است.

 وی افزود: زمین‌خواران امروز ادامه دهنده راه رضاخان هستند و همانطور که او به این ملت ظلم کرد آنها نیز به این ملت ظلم می‌کنند.

آیت‌الله عابدینی تأکید کرد: اگر امر به معروف نکنیم بدترین‌ها بر این ملت مسلط می شوند و اگر امروز نیز در انتخابات مجلس دقت نکنیم نمایندگانی متخلف نصیب ما خواهند شد.

وی با اشاره به فرارسیدن روز مهندس عنوان کرد: مهندسان فرهیختگانی هستند که باید به مسؤولیت خود به عنوان امانت الهی عمل کرده و باعث استحکام بناها و شهرها شوند.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: اگر مهندسین به درستی به رسالت خود عمل کنند در هنگام زلزله و بلایای طبیعی هرگز شاهد بروز حوادث تلخ نخواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن روز امور تربیتی گفت: یکی از مراکز تربیتی صداوسیما است که می‌تواند با تولید برنامه هایی با محتوای غنی جامعه را به سمت  رشد، تربیت، اخلاق و عبادت سوق دهد.

آیت‌الله عابدینی تصریح کرد: یکی دیگر از کانون‌های تربیتی در کشور آموزش و پرورش است و بدون شک جدی گرفتن آن می‌تواند در تربیت فرزندان جامعه نقش مهمی ایفا کند.

وی اضافه کرد: شب لیله‌الرغائب شب آرزوهاست و بهترین دعا در این شب دعا برای ظهور حضرت بقیه‌الله(عج) و دعا برای انس بیشتر با قرآن و اهل بیت(ع) است.

امام جمعه قزوین بیان کرد: انتخابات در حالی امروز به گام نهایی خود نزدیک می شود که در طی چندین ماه گذشته افراد بسیار زیادی برای آن زحمت کشیده‌اند و کارهای زیادی در تأیید صلاحیت ها، هیأت های اجرایی و نظارت صورت گرفته است.

وی در پایان با بیان اینکه تمام این زحمات برای این بوده که امروز به یک حماسه بزرگ و جشنی ماندگار دست پیدا کنیم یادآور شد: امیدواریم مردم نیز بهترین انتخاب را داشته باشند.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول