اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

مردم برنده واقعی انتخابات هستند/لزوم همت نمایندگان منتخب برای خدمت به مردم

امام‌جمعه اردکان بابیان اینکه نمایندگان منتخب باید همه همت خود را درراه خدمت به مردم به‌کارگیرند، گفت: مردم، برنده واقعی انتخابات هستند.

مردم برنده واقعی انتخابات هستند/لزوم همت نمایندگان منتخب برای خدمت به مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، حجت‌الاسلام سید اسماعیل شاکر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اردکان ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز از معصیت و گناه، با اشاره به در پیش بودن ماه رجب به بیان فضیلت این ماه پرداخت و بر استفاده هرچه بیشتر از فرصت معنوی و کم‌نظیر ماه رجب تأکید کرد و گفت: ماه رجب ریسمان نجات‌دهنده الهی است و ما باید به این ریسمان چنگ بزنیم و خود را به درجات عالی بندگی خداوند برسانیم و از شب لیله الرغائب هم غفلت نکنیم.

وی با تبریک میلاد باسعادت حضرت امام محمدباقر (علیه‌السلام) با اشاره به روایتی از آن حضرت در خصوص اهمیت موعظه، افزود: همه ما در هر جایگاه و مقامی که هستیم به شنیدن موعظه نیاز داریم.

امام‌جمعه اردکان در خطبه دوم با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: امروز روز سرنوشت سازی برای ملت ایران و مردم عزیز ما و روز وفای به عهد و پیمان خود با آرمان‌های انقلاب، امام و شهداست.

وی بابیان اینکه انقلاب ما از اول مردمی بوده و باید هم مردمی بماند، افزود: مردم عزیز در کنار مسؤولین در حفظ جمهوریت این نظام و مردمی بودن این نظام مسئولیت دارند و باید نقش‌آفرین باشند که یکی از صحنه‌های جمهوریت این نظام و مردمی ماندن آن حضور در انتخابات است چراکه حضور در انتخابات متضمن حفظ منافع ملی ماست و وقتی دشمنان ما ببینند که مردم پای صندوق‌های رأی حاضر هستند چشم طمع دشمنان نسبت به ملت، امنیت و منافع ما کور می‌شود.

شاکر اظهار داشت: فردای بعد از انتخابات باید شنبه مهربانی، بردباری و تحمل یکدیگر باشد و پیروزی و شکست، هر دو برای ما آزمون است و شخصیت انسان‌ها در اینجاها معلوم می‌شود.

وی بابیان اینکه بزرگ‌ترین برنده و برنده واقعی انتخابات، ملت و مردم هستند، گفت: بیش از همه باید از مردم تشکر کرد چراکه اگر مردم پای صندوق‌های رأی نیایند این‌همه هیاهو و تلاش بی‌معنی می‌شود.

خطیب نماز جمعه اردکان گفت: نماینده منتخب هرکسی باشد نماینده همه مردم اعم از موافقان و مخالفانش است او باید نسبت به همه مردمی که در انتخابات شرکت کردند حتی افرادی که به هر دلیلی در انتخابات شرکت نکردند خدمت کند و نماینده منتخب باید همه هم‌وغم خود را صرف خدمت به مردم و این نظامی بکند که خون‌های بسیاری برای آن ریخته شده است و انشا الله مجلسی منسجم، قوی، کارآمد، پربرکت و پرمنفعت برای مردم و انقلاب داشته باشیم.

وی در پایان با اشاره به انتشار وصیت‌نامه سردار سلیمانی، افزود: به همه سفارش می‌کنم که این وصیت‌نامه را بخوانند و خطبا، معلمان و اساتید دانشگاه نکات برجسته این وصیت‌نامه را به مردم برسانند بیشترین چیزی که شهید سلیمانی در این وصیت‌نامه به آن اشاره‌کرده است موضوع ولایت و رهبری است اگر امروز تأثیرگذاری شهادت سردار سلیمانی در دنیا بی‌نظیر بوده است یک دلیل اصلی آن ولایتمداری قلبی او بوده است و دیگر اینکه او نظام اسلامی را مانند سنگر اسلام می‌بیند و معرفی می‌کند که اگر این سنگر از دست برود اسلام ازدست‌رفته است.

گرامی داشت سالگرد شهادت شهیدان باکری، خرازی و چهلمین روز جان‌باختگان هواپیمای اوکراینی از دیگر مباحثی بود که امام‌جمعه اردکان به آن‌ها اشاره کرد.

انتهای پیام/ 90010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول