اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مشکل توزیع تعرفه و مسائل امنیتی نداریم/ افزایش مشارکت مردم گلستان از میانگین کشوری

استاندار گلستان گفت: خوشبختانه مشارکت حضور مردم استان گلستان در انتخابات از میانگین کشوری بیشتر بوده است.

مشکل توزیع تعرفه و مسائل امنیتی نداریم/ افزایش مشارکت مردم گلستان از میانگین کشوری

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، هادی حق‌شناس دقایقی پیش با حضور در ستاد خبری ستاد انتخابات استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار کرد: خوشبختانه مشارکت حضور مردم استان گلستان در انتخابات از میانگین کشوری بیشتر بوده است.

وی ادامه داد: ما نیاز به تمدید ساعت رای‌گیری خواهیم داشت و تاکنون مشارکت مردم استان گلستان از 380 هزار نفر بیشتر شده و خیلی بیشتر شده است.

استاندار گلستان تصریح کرد: یقینا مشارکت مردم استان گلستان بیش از 50 درصد خواهد بود و در شهر گرگان تا نیم ساعت پیش از 100 هزار نفر عبور کرده است.

حق‌شناس تاکید کرد: هیچ مشکلی در توزیع تعرفه و هیچ مشکل امنیتی در شعب اخذ رای در استان نداریم و حتی در مناطق صعب‌العبور نیز هیچ مشکلی نداریم.

وی اضافه کرد: هیچ مسیری و هیچ روستایی در استان بسته نیست هرچند پیش‌بینی‌های لازم نیز انجام شده و اقدامات لازم اجرایی شده است.

استاندار گلستان گفت: مسوولیت تامین امنیت انتخابات بر عهده نیروی انتظامی است و حتی سایر دستگاه‌های نظامی نیز در این امر مشارکت دارند.

حق‌شناس بیان کرد: اولین ساعت رای‌گیری در استان گلستان 50 هزار نفر رای خود را در استان گلستان به صندوق انداخته‌اند و در حال حاضر شاهد حضور گسترده در شعب اخذ رای هستیم و به عنوان استاندار گلستان اعلام می‌کنم تا آخرین نفری که در شعب اخذ رای حاضر باشند رای آنها را اخذ خواهیم کرد.

وی در خصوص تخلفات صوت گرفته در شعب اخذ رای بیان کرد: تخلفات خیلی جزئی بوده که بلافاصله برخوردهای لازم هم انجام شده و با هر نوع تخلف بلافاصله برخورد قانونی انجام خواهد شد.

استاندار گلستان با تقدیر از رسانه‌ها به ویژه خبرگزاری‌ها در استان گلستان بیان کرد: اطلاع‌رسانی این رسانه‌ها در کنار صدا و سیما و سایر رسانه‌ها نشان دهنده سلامت انتخابات است و از همه شما درخواست می‌کنم همین مسیر را ادامه دهید.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول