اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

پیوند «جوانان» و «موسپیدان» در انتخابات

یکی از صحنه‌های زیبای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضور جوانان و موسپیدان در کنار یکدیگر در شعب اخذ رأی است.

پیوند «جوانان» و «موسپیدان» در  انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در میان حضور مردم در صحنه انتخابات یکی از تصاویر زیبایی که دیده می‌شود، ترکیب حضور جوانان و موسپیدان است که هر یک پیامی معنادار دارد و دوستان و دشمنان این آب و خاک آن را می‌فهمند. دوستان دلگرم می‌شوند و دشمنان ناامید و مأیوس‌تر از گذشته.

پیرمرد با قامتی خمیده می‌آید، امروز خود را آماده کرده که بار دیگر نقش خود را ایفا کند و جوان با سری پرشور که می‌خواهد تغییر بزرگی در زندگی و جامعه خویش ایجاد کند.

حضور خانواده‌ها نیز چشمگیر است، پدر و مادر با فرزند در آغوش خود به پای صندوق‌های رأی آمده تا به فرزند خود بیاموزند که چگونه باید در تعیین سرنوشت خود دخیل باشند.

 

پیرزن پیامی بزرگ دارد، اگرچه با برخی از مشکلات دسته و پنجه نرم می‌کند اما آمدن را ترجیح داده است چرا که هرگز نباید بهانه به دست دشمنی داد که می‌خواهد ایرانی وجود نداشته باشد.

بسیاری از جوانان امروز روزگاری با پدر و مادر خود زمانی که هنوز نمی‌توانستند رأی دهند، پای این صندوق‌های رأی حاضر شدند و حال خود تصمیم گرفتند در تعیین سرنوشت خود شریک شوند. برخی نیز با نمادی از سردارسلیمانی در عرصه انتخابات حاضر شدند تا بگویند که خون او بی ثمر نخواهد بود.

انتهای پیام/89040/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول