اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

مدارس استان خراسان‌جنوبی فردا تعطیل است

با توجه به استفاده فضای مدارس برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تمام مقاطع مدارس استان خراسان‌جنوبی در روز شنبه سوم اسفند 98 تعطیل می‌باشد.

مدارس استان خراسان‌جنوبی فردا تعطیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، طبق آخرین اطلاعات به‌دست‌آمده از ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی با توجه به استفاده فضای مدارس برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی،  تمام مقاطع مدارس استان خراسان‌جنوبی در روز شنبه سوم اسفند  98 تعطیل می‌باشد.

همچنین بنا به درخواست شهروندان و استقبال مردم از یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی زمان اخذ رأی دو ساعت تمدید و تا ساعت 20 امشب ادامه دارد.

گفتنی است تمامی کارمندان ادارات استان که امروز جزو عوامل اجرایی انتخابات هستند فردا را میتوانند استراحت کنند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی از مشارکت ۲۸۰ هزار نفری مردم استان که معادل حضور ۵۰ درصد واجدین شرایط رای دادن در استان هستند خبر داد و گفت: مردمی که تا کنون موفق به رأی دادن نشدند حتما در دو ساعتی که تمدید شده به شعب اخذ رأی مراجعه و به کاندیدا مورد نظر خود رأی دهند.

خوش‌خبر با اعلام اینکه در حال حاضر خراسان جنوبی رتبه اول مشارکت در انتخابات را به خود اختصاص داده است، مطرح کرد: در خراسان جنوبی ۳۳ هزار رأی اولی داریم.

انتهای پیام/69039/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول