اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

تمدید زمان انتخابات تا ساعت 20/روند انتخابات تاکنون با مشکلی مواجه نبوده است

دبیر ستاد انتخابات استان یزد بابیان این‌که تمدید ساعت انتخابات بر عهده وزارت کشور است، اظهار داشت: درخواست افزایش دوساعته ساعت انتخابات از طرف ستاد انتخابات استان به وزارت کشور داده‌شده است.

تمدید زمان انتخابات تا ساعت 20/روند انتخابات تاکنون با مشکلی مواجه نبوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدعلی شاه‌حسینی با حضور در ستاد انتخابات استان یزد اظهار داشت:خوشبختانه از شروع انتخابات تا این ساعت هیچ گزارشی از هیئت‌های نظارتی و بازرسی که روند انتخابات را با مشکل مواجه کند نداشته‌ایم.

وی تصریح کرد: تعامل و همدلی بسیار خوبی که در همه شهرستان‌ها درمجموعِ برگزارکننده انتخابات وجود داشته در ساعت اولیه صبح تمامی کلیه شعب استان به سامانه انتخاباتی وصل بوده و کار اخذ رأی را آغاز کرده‌اند.

دبیر ستاد انتخابات استان یزد عنوان کرد: در استان یزد هفت شعبه اخذ رأی برای اقلیت زرتشتی وجود دارد که چهار شعبه در شهرستان یزد و در شهرستان‌های تفت، اردکان و تفت هرکدام یک شعبه رأی در نظر گرفته‌شده است و خوشبختانه در این شعب نیز مشکل خاصی وجود نداشته است.

شاه‌حسینی اظهار داشت: اگر احیاناً در کارخانه‌ها، بیمارستان و سایر اماکن که تعداد قابل‌توجهی از افراد وجود دارد می‌توانند درخواست حضور صندوق رأی را بدهند اما حضور صندوق‌های سیار در منازل برای یک نفر که با مشکل مواجه هستند وجود ندارد.

وی بابیان این‌که تمدید ساعت انتخابات بر عهده وزارت کشور است گفت: درخواست افزایش دوساعته ساعت انتخابات از طرف ستاد انتخابات استان به وزارت کشور داده‌شده است.

شاه‌حسینی تأکید کرد: هیچ‌کدام از شعب اخذ رأی تا پایان ساعت رأی‌گیری حق بازگشایی صندوق رأی را ندارند همچنین  اگر مهلت رأی‌گیری تا ساعت 24 تمدید شود به‌هیچ‌عنوان پس‌ازاین ساعت امکان رأی‌گیری وجود ندارد و سامانه انتخاباتی بسته می‌شود.

وی  بابیان این‌که  اگر احیاناً مردم تخلف و یا مشکلی را در شعب اخذ رأی مشاهده کردند می‌توانند به نماینده فرماندار و یا به ستاد انتخابات استان اطلاع دهند ادامه داد: اطلاع‌رسانی‌ها از طریق فرمانداری شهرستان‌ها و ستاد انتخابات استان انجام می‌شود و مردم به شایعات در مورد کناره‌گیری و یا انصراف نامزدها توجه نکنند.

شاه‌حسینی با اشاره به شکایت یکی از نامزدهای انتخاباتی در خصوص برخی شایعات مطرح‌شده در فضای مجازی گفت: کسانی که در فضای مجازی به شایعات دامن می‌زنند مورد پیگرد قانونی و قضائی قرار می‌گیرند و با توجه به شکایت یکی از نامزدها  حتماً این موضوع توسط دستگاه‌های مربوطه پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/3404

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول