اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

مشارکت بیش از ۹۵ درصد رأی اولی‌ها / بیش از 50 هزار نفر در مهریز پای صندوق‌های رأی رفتند

فرماندار مهریز از مشارکت 51 هزار و 500 نفر از واجدین شرایط در کل حوزه انتخابیه مهریز در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

مشارکت بیش از ۹۵ درصد رأی اولی‌ها / بیش از 50 هزار نفر در مهریز پای صندوق‌های رأی رفتند

رضا زارع زاده در گفتگو با خبرنگار فارس در مهریز با اعلام این خبر افزود: ۷۹۱۰ نفر در ابرکوه، ۱۵۱۸۵ نفر در بافق و ۱۱۶۰۸ نفر در مهریز، بیشترین مشارکت را در انتخابات داشته‌اند و در بهمن ۴۸۹۶ نفر، هرات ۳۶۴۶ نفر، بهاباد ۳۴۶۲ نفر، مروست ۲۶۷۲ نفر و آسفیج ۱۴۷۹ نفر پای صندوق‌های رأی حاضر شدند.

فرماندار شهرستان مهریز با اشاره به حضور ۳۴ درصدی مردم حوزه انتخابیه در انتخابات عنوان کرد: ۱۷ نفر سالمندان بالای ۹۵ سال و ۵۰۶۶ نفر رأی اولی امروز پای صندوق‌های رأی آمدند. در مهریز نیز ۱۳۴۸ نفر رأی اولی می‌توانستند در انتخابات شرکت کنند و از این تعداد بیش از ۹۵ درصد رأی خود را به صندوق‌ها انداختند.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور پرشور مردم در انتخابات تصریح کرد: مردم علیرغم فشارهای اقتصادی به فرمان رهبری لبیک گفتند و با حضور خود در صحنه انتخابات نشان دادند نسبت به کشور و نظام خود پایبند هستند.

زارع زاده هم چنین اظهار کرد: مردم در دهه فجر و روز ۲۲ بهمن نیز باشکوه آمدند و از آنانی که خیلی دوست ندارند این نظام دوام پیدا کند اعلام انزجار کردند.

وی افزود: این مشارکت حداکثری نشان داد نقشه‌ها و توطئه‌های ضدانقلاب و دشمن خارج نشین به جایی نمی‌رسد و مانند ۴ دهه گذشته با شکست مواجه می‌شوند و امروز مردم تا آخرین لحظات اخذ رأی نشان خواهند داد که پای ولایت فقیه و نظام ایستاده‌اند.

انتهای پیام/۹۰۰۲۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول