اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

گزارشی از تخلفات انتخاباتی در قم دریافت نشد

رئیس هیات نظارت بر انتخابات قم گفت:‌ با همکاری خوب مردم و نامزدها تاکنون گزارشی مبنی بر انجام تخلف در روند برگزاری انتخابات دراستان دریافت نشده ‌است.

گزارشی از تخلفات انتخاباتی در قم دریافت نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محسن بهشتی در حاشیه حضور در ستاد انتخابات ااستان در گفت وگو با خبرنگاران بیان کرد:‌ بسیاری از مردم قبل از شروع اخذ رای به شعب مراجعه کردند و خدا رو شکر این حضور بدون هیچ گونه مشکل و بروز تخلف، پرشور است.

وی ادامه داد:‌ هیات بازرسی انتخابات همزمان با ثبت نام نامزدها بر اساس دستورالعمل‌ها تشکیل شده و فعالیت خود را آغاز کرد.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان قم افزود:‌ برحسن جریان برگزاری انتخابات نظارت داریم و امروز هم برای هر شعبه اخذ رای یک بازرس و ۶ بازرس ویژه نیز مستقر شدند که حکمشان از سوی وزیر کشور تایید شده‌است.

بهشتی گفت: همچنین درهرمنطقه ای نیز سه تن از همکاران ما در ستاد بازرسی حاضر هستند تا نظارت بر حسن جریان برگزاری انتخابات استان قم کامل باشد.

وی بیان کرد:‌ تاکنون گزارش خاصی از بروز تخلف برای ارسال به وزارت کشور نداشتیم و هم نامزدها و هم مردم در عمل به قانون دقیق عمل کرده‌اند.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان قم ادامه داد:‌ صندوق‌های اخذ رای سیار برای شهروندانی که توانایی شرکت در انتخابات را ندارند فراهم شده‌است.

وی گفت: از همه مردم قم درخواست می‌کنیم همانطور که درهمه انتخابات‌ها مشارکت مردم این استان بالاتر بوده، این حماسه آفرینی همچنان حفظ شود.

بهشتی ادامه داد:‌ با تدابیر بهداشتی انجام شده بحث استفاده از استامپ در شعب اخذ رای الزام آور نیست.

انتهای پیام/2258

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول