اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مشارکت زنجانی‌ها در انتخابات 45 درصد شد

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه تاکنون 45 درصد واجدین شرایط رای خود را در شعب اخذ رای انداخته‌اند، گفت: در حال حاضر در برخی از شعب شاهد صف رای دهندگان هستیم.

مشارکت زنجانی‌ها در انتخابات 45 درصد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، خدابخش مرادی نافچی جمعه شب در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: امروز همزمان با سراسر کشور موضوع اخذ رای از ساعت 8 صبح در 757 شعبه ثابت و سیار در حال انجام است.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به اینکه در چند روز گذشته شاهد برودت هوا بودیم و شاهد بارش برف نیز بودیم، اضافه کرد: برای برگزاری پرشور انتخابات بازگشایی راه‌های روستایی با بسیج عمومی امکانات انجام شد و شعب سیار در مناطق مختلف حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه هر 757 شعبه ما هم اکنون آنلاین است و در حوزه فناوری و پشتیبانی و آموزش عوامل اجرایی در استان مشکلی نداشتیم، بیان کرد: امروز جمعیتی نزدیک به 16 هزار نفر برگزاری انتخابات را در چهار حوزه انتخابیه برای پنج نماینده عهده‌دار هستند.

مرادی نافچی با اشاره به اینکه از ساعت 8 صبح امروز تاکنون هیچ مورد امنیتی در شعب اخذ رای مشاهده نشده است، تصریح کرد: علاوه بر این تعامل خوبی بین هیأت‌های اجرایی و اعضای شورای تامین و هیأت‌های بازرسی وجود دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون 45 درصد واجدین شرایط رای خود را در شعب اخذ رای انداخته‌اند، اضافه کرد: در حال حاضر در برخی از شعب شاهد صف رای دهندگان هستیم.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به اینکه همه شعب موظف هستند که رای مردم را تا پایان ساعت اخذ کنند، گفت: قطعا مشارکت و همکاری رسانه‌ها در این امر بسیار موثر بوده است.

وی با تقدیر از همکاری خوب رسانه‌های عمومی در پوشش خبری انتخابات بیان کرد: همین امر موجب انعکاس حماسه بزرگ ملت ایران به اقصی نقاط کشور و حتی خارج از کشور شد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول