اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

گزارش میدانی فارس از آدینه تماشایی حضور حماسی مردم گرگان در انتخابات

مردم انقلابی و ولایی شهرستان گرگان در حضوری حماسی در دوم اسفندماه سال جاری پای صندوق‌های رای آمدند و با حضورشان مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان اسلام زدند.

گزارش میدانی فارس از آدینه تماشایی حضور حماسی مردم گرگان در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مردم ولایی و انقلابی شهرستان گرگان همگام با سراسر کشور در روز دوم اسفندماه پای صندوق‌های رای آمدند و کاندیدای اصلح خود را انتخاب کردند.

حضور پرشور مردم دارالمومنین شهرستان گرگان پای صندوق‌های اخذ رای بسیار تماشایی است مردم از نخستین ساعات انتخابات پای صندوق‌های رای حاضر شدند و صفوف طولانی انتخابات گویای حقیقت است.

در این جمعه سرنوشت‌ساز سرنوشت چهار سال کشور بیمه می‌شود و در حقیقت مردم با انتخاب فرد اصلح برای مجلس شورای اسلامی، آینده کشور را تضمین می‌کنند.

مردم غیور و شهیدپرور شهرستان گرگان همنوا با ملت ایران با حضور گسترده در انتخابات بار دیگر بینی دشمنان را به خاک مالیدند.

معتمدی یکی از افرادی است که پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شده تا رای خود را به داخل صندوق بیاندازد و در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان گفت: در انتخابات شرکت کردم تا به دشمنان بفهمانم هرگز صحنه را برای دشمنان خالی نخواهیم گذاشت و شرکت در انتخابات یک وظیفه سنگینی است که بر عهده یکایک ایرانیان است.

نامزدهایی که قرار است به عنوان نماینده مجلس وارد بهارستان شود باید فردی صادق و راستگو باشد و به وعده‌هایی که در زمان قبل از انتخابات به مردم داده بود عمل کند.

*دوست دارم به کسی رای دهم که به شهرم رسیدگی کند

غلامی در حالی که رای خود را در صندوق اخذ رای می‌انداخت در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان گفت: در این انتخابات با افتخار شرکت کردم و دوست داشتم به کسی رای دهم که به شهرم رسیدگی کند و به درد و دل مردم برسد.

*پای صندوق اخذ رای آمدم تا به ندای رهبرم لبیک بگویم/ فردی که به عنوان نماینده مجلس وارد بهارستان می‌شود باید خداشناس باشد

اکبری شرکت در انتخابات را یک وظیفه برشمرد و گفت: پای صندوق اخذ رای آمدم تا به ندای رهبرم لبیک بگویم زیرا یک مملکت آباد می‌خواهم و با رای خودم در صندوق‌های رای فردی انقلابی را وارد مجلس شورای اسلامی کنیم تا به درد دل مردم برسد.

این بانوی گرگانی ادامه داد: فردی که به عنوان نماینده مجلس وارد بهارستان می‌شود باید خداشناس باشد کسی که از خدا و روز قیامت بترسد قطعا فعالیت‌های بزرگی را در راستای خدمت به مردم انجام خواهد داد.

*امیدوارم مسوولان جدیدی که به عنوان نماینده مجلس بر کرسی بهارستان تکیه می‌زنند لایق اعتماد مردم باشند

محمد اسماعیلی یک دانشجو است که از مسوولان و نمایندگان مجلس گلایه دارد و در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان گفت: من یک دانشجو هستم و وظیفه دارم در انتخابات شرکت کنم در قبال این وظیفه نمایندگان مجلس و مسوولان نیز وظیفه دارند به درد مردم برسند به داد معیشت مردم برسند.

نماینده مجلسی که عملکرد مثبتی در کارنامه خودش ندارد شایسته اعتماد مردم نیست من در انتخابات شرکت کردم تا به یک فرد اصلح رای دهم و امیدوارم مسوولان جدیدی که به عنوان نماینده مجلس بر کرسی بهارستان تکیه می‌زنند لایق اعتماد مردم باشند.

*رای سرنوشت کشورم در انتخابات شرکت کردم/ ملت ایران نباید بگذارند خون شهدای مقاومت پایمال شود

نصیبه کاظمی شرکت در انتخابات را یک امر مهم می‌داند و در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان گفت: برای سرنوشت کشورم در این انتخابات شرکت کردم زیرا خدمت را مدیون خون شهدا به ویژه خون سردار شهید قاسم سلیمانی می‌دانم ملت ایران نباید بگذارند خون شهدای مقاومت پایمال شود.

در کشوری زندگی می‌کنیم که ملت آن با تکیه به مقام معظم رهبری همواره متحد هستند و در تمامی صحنه‌ها حضور داشته و دارند همانگونه که در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن و تشییع پیکر مطهر شهیدان مقاومت آن را به همگان ثابت کردیم.

===============

گزارش از سمیرا رجبی

==============

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول