اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

مشارکت یزدی‌ها در انتخابات بالاتر از نرخ متوسط کشوری

استاندار یزد از مشارکت یزدی‌ها بالاتر از نرخ متوسط کشوری خبر داد و گفت: با توجه به رصد انتخابات نتایج آن پس از شمارش نهایی آرا اعلام می‌شود.

مشارکت یزدی‌ها در انتخابات بالاتر از نرخ متوسط کشوری

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، محمدعلی طالبی دقایقی پیش در نشست خبری با اصحاب رسانه مستقر در ستاد انتخابات استان یزد با تقدیر و تشکر از حضور خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری انتخابات در استان یزد از صبح بر اساس برنامه وزارت کشور رأس ساعت هشت صبح شروع شد.

استاندار یزد از حضور خود برای بازدید از ستادهای انتخابات شهرستان‌های تفت، اردکان، میبد، اشکذر، مهریز و ابرکوه خبر داد و افزود: فرایند برگزاری انتخابات در همه شهرستان‌های استان بر اساس دستورالعمل‌ها به‌خوبی در حال انجام بود.

طالبی تصریح کرد: با تعامل و همکاری خوب هیأت های اجرایی و نظارت در برگزاری انتخابات کمترین مشکلی را در شعب داشتیم که نشان‌دهنده جریان خوب انتخابات در استان یزد بود.

وی ادامه داد: نسبت به دوره‌های قبل اعتراضات کمتری از ناحیه نامزدها واصل شد که نشان‌دهنده تخلفات کمتری در شعب و اطراف شعب بود و رعایت معذوریت‌های تبلیغاتی از دیروز اعمال‌شده بود.

استاندار یزد گفت: استقبال مردم تا ساعات پایانی ادامه داشت ولی با افزایش حضور مردم پای صندوق‌های رأی در دو نوبت زمان رأی‌گیری تمدید شد و تا ساعت 10 ادامه می‌یابد و احتمال تمدید مجدد مهلت انتخابات با توجه به درخواست‌های برخی از شهرستان‌ها وجود دارد.

طالبی در خصوص میزان مشارکت واجدان شرایط این دوره از انتخابات اذعان کرد: در دوره‌های قبل انتخابات مجلس همیشه نرخ مشارکت استان یزد معادل متوسط کشوری بوده است و استان یزد به‌جز چند دوره ازجمله دوره دهم خیلی بالابود و جزء استان‌های برتر کشور بودیم.

وی بابیان این‌که در انتخابات ریاست جمهوری همیشه جزء استان‌های برتر بوده‌ایم اظهار امیدواری کرد: تعداد رأی‌دهندگان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا پایان شمارش آرا اعلام نمی‌شود و در ادوار گذشته نرخ مشارکت ما متوسط کشوری بوده است که در ین دوره از انتخابات با توجه به رصد مشارکت مردم، بالاتر از نرخ کشوری خواهیم بود که در پایان رأی‌گیری اعلام می کنیم.

انتهای پیام/90030

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول