اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس استان اصفهان/ ناهماهنگی در اعلام تعطیلی

مدارس اصفهان در نواحی 6 گانه به همراه تعدادی از شهرستان‌های استان اصفهان تعطیل فردا تعطیل شد.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس استان اصفهان/ ناهماهنگی در اعلام تعطیلی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فرآیند انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت 8 امروز آغاز شد که ابتدا فرآیند تا ساعت 18 ادامه داشت.

پس از تمدید دوساعت حیدر قاسمی رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان خبر از تعطیلی مدارس اصفهان در نواحی 6 گانه به علت شعبه اخذ رای بودن مدارس و حضور فرهنگیان به عنوان عوامل اجرایی و نظارتی خبر داد.

با تمدید انتخابات تا ساعت 23 و به گفته علی اکبر مرتضایی فرماندار ویژه کاشان، مدارس این شهرستان به همراه آران و بیدگل نیز تعطیل شد.

با اعلام رسمی عباس رضایی استاندار اصفهان، تا این لحظه فقط مدارس نواحی شش‌گانه اصفهان و مدارس شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل فردا شنبه ۳ اسفند ماه تعطیل خواهد بود.

این در حالی است که با اعلام فرمانداری‌های شهرستان‌ها و آموزش و پروش برخی شهرها مدارس شهرستان‌های نجف‌آباد، برخوار، گلپایگان، خمینی‌شهر، شهرضا، زرین‌شهر و شاهین‌شهر و میمه فردا در نوبت صبح تعطیل خواهد بود.

بنا بر اعلام روابط عمومی فرمانداری به علت برگزاری انتخابات مدارس شهرستان خوانسار فردا شنبه 3 اسفند ماه با ۲ ساعت و سی دقیقه تاخیر آغاز به کار خواهد کرد.

انتهای پیام/63077/ص/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول