اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

شهرستان اصفهان تعطیل؛ بقیه شهرستان‌ها شورای آموزش و پرورش تصمیم‌گیری می‌کند

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: به غیر از شهرستان اصفهان، تصمیم درباره چگونگی فعالیت مدارس در سایر نقاط استان اصفهان به شورای آموزش و پرورش آن منطقه سپرده شد که ریاست این شورا نیز بر عهده فرماندار آن شهرستان است.

شهرستان اصفهان تعطیل؛ بقیه شهرستان‌ها شورای آموزش و پرورش تصمیم‌گیری می‌کند

محمد اعتدادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت تعطیلی مدارس استان در روز شنبه اظهار داشت: به دلیل زمان‌بر بودن فرآیند شمارش آرا در شهرستان اصفهان، کلیه مدارس این شهرستان شامل نواحی 6 گانه شهر اصفهان و منطقه بن‌رود و جلگه فردا تعطیل خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: به دلیل مشارکت فرهنگیان در برگزاری فرآیند انتخابات، تصمیم درباره چگونگی فعالیت مدارس در سایر نقاط استان اصفهان به شورای آموزش و پرورش آن منطقه سپرده شد که ریاست این شورا نیز بر عهده فرماندار آن شهرستان است.

وی تصریح کرد: فرهنگیان و دانش‌آموزان چگونگی فعالیت مدارس در مناطق غیر از شهرستان اصفهان را از ادارات آموزش و پرورش منطقه خود جویا شوند.

اعتدادی درباره شیوع ویروس کرونا در کشور نیز اظهار داشت: در این زمینه ما تابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هستیم و هرگونه تصمیم توسط آن‌ها اتخاذ خواهد شد؛ با این وجود در جلسه‌ای که صبح امروز برگزار شد، تمیهداتی برای اقدامات پیشگیرانه در مدارس به تصویب رسید.

انتهای پیام/63086/ج10/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول