اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

آخرین نتایج انتخابات مجلس در حوزه‌های انتخابیه گلستان/ نمایندگان منتخب علی‌آبادکتول، گنبدکاووس، رامیان و مینودشت مشخص شدند

با پایان مهلت قانونی اخذ رای در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، عملیات فک پلمپ و شمارش آراء در شعب اخذ رای حوزه‌های انتخابیه استان گلستان آغاز شد.

آخرین نتایج انتخابات مجلس در حوزه‌های انتخابیه گلستان/ نمایندگان منتخب علی‌آبادکتول، گنبدکاووس، رامیان و مینودشت مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، پس از اتمام کار اخذ آخرین رای در برخی شعب، پلمب صندوق‌های رای با حضور عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و انتظامی انجام شده و کار شمارش رای در این حوزه‌ها آغاز شد.

براساس گزارش منابع غیررسمی شمارش آرای برخی از شعب‌های اخذ رای در روستاها و شهرهای کوچک پایان یافت و نتایج آن در فضای مجازی منتشر شده است.

* حوزه انتخابیه علی‌آبادکتول/ رحمت نوروزی منتخب مردم علی‌آبادکتول در مجلس یازدهم

هم اکنون در حوزه انتخابیه علی‌آبادکتول تا این لحظه و از مجموع 57 هزار و 449 رای شمارش شده رحمت‌الله نوروزی با 36 هزار و 182 نفر از ائتلاف اصولگرایان از رقبا خود با اختلاف بالا پیشتاز است

براساس گزارش رسیده از منابع غیررسمی رسول مظفری بیش از 9 هزار و 979 رای، علیرضا اسفندیاری بیش از 4 هزار و 69 رای، نورعلی دیلم  بیش از 2 هزار و 256 رای در رده‌های بعدی قرار دارند.

 آمار کل شرکت‌کنندگان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه علی‌آبادکتول ۶۳ هزار و ۶۳۱ نفر و میزان مشارکت ۶۲/۳۸ درصد بوده است.

* حوزه انتخابیه گنبدکاووس:

امان‌قلیچ شادمهر به عنوان منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مردم شریف شهر  گنبدکاووس شد.

* حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا:

براساس گزارش دریافتی و منابع غیررسمی از مجموع آرای شمارش شده تا این لحظه رمضانعلی سنگدوینی (اصولگرا)، نبی هزارجریبی (اصلاح طلب - نماینده فعلی گرگان و آق‌قلا در مجلس)، غلامرضا منتظری (اصولگرا) و منصور خمری (مستقل)، نسبت به سایر رقبا در جایگاه بهتری قرار دارد.

براساس گزارش دریافتی و منابع غیررسمی تا این لحظه از شمارش آرا چنانچه این چهار کاندیدا نتوانند ارای لازم برای ورود در محله اول را کسب کنند تکلیف دو نماینده حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا در مرحله دوم انتخابات مشخص خواهد شد.

در حال حاضر بعد از رمضانعلی سنگدوینی، نبی هزارجریبی (اصلاح طلب - نماینده فعلی گرگان و آق‌قلا در مجلس)، غلامرضا منتظری (اصولگرا)، منصور خمری (مستقل)، سعید یلقی، قدسیه آبشناس (مستقل)، سولماز صحنه، سن سبلی، صاحب حجتی (اصولگرا)، سیدعباس حسینی (اصلاح طلب)، احمد مازنی (اصلاح طلب - نماینده فعلی اصلاح‌طلب تهران که به گرگان و آق‌قلا تغییر حوزه داد)، یلمه و شیخ سعید بیرقدار (اصولگرا) در جایگاه بعدی قرار دارند.

* حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر:

در این حوزه غلامعلی کوهساری با حدود ۴۸ هزار و ۵۷۴ رای برنده انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر دانست.

علیرضا ابراهیمی (نماینده فعلی رامیان و آزادشهر) نیز در جایگاه دوم قرار دارد.

براساس آخرین اخبار دریافت شده میزان مشارکت در حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر تا این لحظه حدود ۸۶ هزار نفر بود.

* حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، ترکمن و گمیشان:

براساس گزارش دریافتی و منابع غیررسمی از مجموع آرای شمارش شده تا این لحظه جلال ایری و رجب محمدآبادی بیشترین رای مردمی را کسب کردند ولی نتوانستند رای لازم برای ورود به مجلس در مرحله اول را کسب کنند در مرحله دوم انتخابات تکلیف حوزه انتخابیه شرق استان مشخص خواهد شد.

* حوزه انتخابیه مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه‌تپه:

رضا آریانپور کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه شرق گلستان با کسب حدود ۳۵ هزار رای از ۱۴۲ هزار رای ماخوذه به عنوان نماینده این منطقه انتخاب شد.

گفتنی است بیش از 761 هزار و 20 نفر در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان گلستان معادل 56.91 درصد از یک‌میلیون و 337 هزار و 232 واجد شرایط برای رای دادن با حضور در شعب اخذا رای سراسر استان مشارکت داشتند.

این صفحه در حال به روزرسانی است....

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول