اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

نتایج اولیه 14 حوزه انتخابیه مجلس یازدهم در استان فارس اعلام شد

با پایان شمارش آراء ماخوذه در حوزه‌های انتخابیه استان فارس، نتایج اولیه از سوی مسئولان مرتبط اعلام شده است.

نتایج اولیه 14 حوزه انتخابیه مجلس یازدهم در استان فارس اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، با پایان شمارش آراء ماخوذه در حوزه‌های انتخابیه استان فارس نتایج اولیه از سوی مسئولان مرتبط اعلام شده است اما نتیجه نهایی و رسمی از سوی ستاد انتخابات استان اعلام می‌شود. 

به این ترتیب در حوزه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد جلال رشیدی، در حوزه فیروزآباد محمدمهدی فروردین، در حوزه جهرم محمدرضا رضایی کوچی، در حوزه سروستان، خرامه و کوار عبدالعلی رحیمی، در کازرون فریدون عباسی دوانی، در حوزه لارستان، خنج و گراش حسین حسین‌زاده، در حوزه آباده بوانات و خرمبید رحیم زارع موفق شدند بیشترین آرای مردمی را کسب کنند. 

در حوزه اقلید مسلم صالحی، در حوزه داراب و زرین دشت جواد عسکری و در حوزه استهبان و نی‌ریز فرهاد طهماسبی موفق شدند آرای مردم را به خود جلب کنند در حوزه سپیدان نیز علیزاده بر اساس نتایج اولیه بیشترین رای را آورده است. 

در حوزه انتخابیه فسا حجت‌الله فیروزی، در حوزه انتخابیه لامرد و مهر سید موسی موسوی و در حوزه انتخابیه ممسنی و رستم مجید انصاری بیشترین آرا را به خود اختصاص داده‌اند. 

استان فارس با مشارکت یک میلیون و 500 هزار نفر براساس گفته استاندار فارس مشارکت حدودا 50 درصدی را در این دوره از انتخابات داشته است.

ستاد انتخابات استان فارس تا ساعتی دیگر نتایج را به صورت رسمی اعلام می‌کند. 

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول