اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

سفیر اسلوونی در ایران: همکاری علمی اسلوونی و ایران در سطوح عالی است

سفیر اسلوونی در ایران گفت: همکاری بین دانشگاه‌ها و موسسات علمی و تحقیقاتی اسلوونی و ایران دارای پیشینه طولانی است و نهایت سعی خود را برای تقویت این همکاری خواهم کرد.

سفیر اسلوونی در ایران: همکاری علمی اسلوونی و ایران در سطوح عالی است

کریستینا رادی سفیر جمهوری اسلوونی در ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس درباره همکاری علمی دو کشور جمهوری اسلوونی و جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: همکاری علمی بین کشور جمهوری اسلوونی و جمهوری اسلامی ایران در سطح عالی است.

وی ادامه داد: این همکاری دارای پیشینه‌ای قدیمی است و از سال ۱۹۹۳ و زمانی که سفارت کشور جمهوری اسلوونی در تهران گشایش یافت آغاز شده است.

رادی تاکید کرد: این همکاری بین دانشگاه‌های دو کشور و موسسات علمی و تحقیقاتی دو کشور است و پیشینه ای طولانی دارد.

سفیر جمهوری اسلوونی در ایران با بیان اینکه همکاری علمی بین دو کشور دو طرفه است، افزود: اخیرا یکی از اساتید حقوق اجتماعی اسلوونی برای دومین بار در سطح دکترا در دانشگاه الزهرا سخنرانی ایراد داشته است.

وی ادامه داد: همچنین همکاری مشترکی بین دانشگاه های جمهوری اسلوونی با دانشگاه صنعتی شریف تهران در جریان است که قرار است دو استاد ریاضی از جمهوری اسلوونی به زودی برای بازدید از دانشگاه صنعتی شریف به ایران بیایند.

*دید و بازدید اساتید و مسوولان دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه‌های اسلوونی


دیدار اخیر سفیر اسلوونی در ایران با رئیس مرکز تحقیقات سیاست علمی وزارت علوم

رادی یادآور شد: سال گذشته چند تن از اساتید و مسوولان دانشگاه صنعتی شریف به جمهوری اسلوونی اعزام شدند و از دانشگاه‌های این کشور بازدید کردند که برنامه بازدید متقابل چند تن از اساتید جمهوری اسلووی از دانشگاه صنعتی شریف هم ترتیب داده شده است.

سفیر جمهوری اسلوونی در ایران  تاکید کرد: همکاری علمی بین جمهوری اسلوونی و جمهوری اسلامی ایران در زمینه موسسات علمی و تحقیقاتی هم وجود دارد.

وی تاکید کرد: به عنوان سفیر جمهوری اسلوونی در ایران نهایت سعی خود را خواهم کرد که این همکاری را تقویت کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول