اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

از خوگر پلاس اقساطی خرید کنید

ام دی اف فراورده ای چوبی است که با استفاده از الیاف های چوب و چسب های مربوطه همچون ممبران تولید می شود. همانطور که می دانید این نوع از محصولات در انواع، طرح ها، نقش ها و رنگ های مختلفی ساخته می شوند.

از خوگر پلاس اقساطی خرید کنید

ام دی اف ملامینه

ام دی اف فراورده ای چوبی است که با استفاده از الیاف های چوب و چسب های مربوطه همچون ممبران تولید می شود. همانطور که می دانید این نوع از محصولات در انواع، طرح ها، نقش ها و رنگ های مختلفی ساخته می شوند.

این تنوع در ام دی اف به روکش آن ها بستگی دارد. زیرا ام دی اف ها در دو نوع روکش دار و بدون روکش تولید می شوند که ام دی اف های روکش دار انواع بسیار مختلفی دارند. به طوری که افراد با هر سلیقه ای بتوانند از این محصول استفاده کنند. جهت انجام خریدی درست و متناسب در ادامه با انواع ام دی اف روکش دار و بهترین روکش ام دی اف و مزایای آن آشنا خواهید شد.

روکش های ام دی اف را بشناسید

ام دی اف ها محصولاتی هستند که جهت ایجاد طرح و نقش بر آن ها روکش های مختلفی قرار داده می شود. تفاوت این روکش ها در قابلیت های آن ها و چگونگی چسب کاری وغیره است. به طوری که انواع روکش های ام دی اف هایگلاس ، ملامینه، پی وی سی، طرح چوب بر آن ها چسبانده می شود.

هر یک از این روکش ها دارای قابلیت ها و مزیت های متفاوتی است که باعث می شود از آن ها در مصارف خاصی استفاده شود. ضمن اینکه هر کدام از این روکش ها براساس طرح و رنگ به انواع مختلفی تقسیم می شوند.

بهترین ام دی اف را بخرید

یکی از بهترین ام دی اف های روکش دار، ام دی اف های ملامینه هستند. روکش ملامینه به صورتی است که از کاغذهای زیبای با استفاده از چسب ملامین فرم آلدئید تولید می شود. این نوع از روکش را بدون استفاده از هیچ چسبی بر ورق ام دی اف صاف و بدون ایراد، پرس می کنند.

 ام دی اف های ملامینه در انواع طرح ها و رنگ ها تولید می شوند. به طوری که برندهای مختلف تولید ام دی اف، این نوع محصول را در عناوینی همچون ام دی اف ملامینه سفید، ام دی اف ملامینه مات وغیره تهیه می کنند.

ام دی اف های ملامینه به طور کلی نسبت به دیگر ام دی اف های روکش دار، دارای بهترین کیفیت و بیشترین قابلیت ها هستند. جهت اینکه نسبت به خرید این نوع ام دی اف اطمینان کامل داشته باشید؛ در ادامه برای شما مزایای آن را برمی شماریم.

چرا ام دی اف ملامینه بخریم؟

این نوع از فراورده های چوبی به علت روکش بسیار مقاوم و محکمی که بر آن ها کشیده شده است، نسبت به دیگر ام دی اف ها دارای قابلیت های چشم گیری هستند. ام دی اف های ملامینه به صورتی هستند که در برابر هرگونه رطوبت و حرارت به شدت مقاومت می کنند.

همچنین استفاده از چسب های شیمیایی و روکش ملامینه محکم باعث شده است که هیچ گونه آفتی در این نوع ام دی اف نفوذ نکند. ام دی اف های ملامینه دارای پروسه ای از تولید را سپری کرده اند که سبب می شود این محصولات بسیار مستحکم باشند.

به طوری که مقاومت و استحکام زیاد ام دی اف های ملامینه باعث افزایش طول عمر این چوب شده است و اگر از آن در تولید هر وسیله ای استفاده شود، آن نیز بسیار مقاوم خواهد بود.

از جمله نکات قابل توجه در رابطه با ام دی اف های دارای روکش ملامینه این است که این محصولات در اثر ضربه دچار هیچ گونه خش نخواهند شد و برخلاف روکش های هایگلاس می توان کثیفی های این ام دی اف را تمیز کرد.

ام دی اف ملامینه، مناسب برای همه مصارف

یکی از بارزترین ویژگی های ام دی اف ملامینه این است که با توجه به مزیت های بی نظیر این محصول، می توان از آن در صنایع بسیاری استفاده کرد. به طوری که امروزه تعداد زیادی از تولیدکنندگان جهت ساخت انواع سرویس خواب، مبلمان، کمد، میز، صندلی، کابینت و... از ام دی اف ملامینه بهره می برند.

آشپزخانه ای با ام دی اف ملامینه

خاصیت ضد آب این ام دی اف باعث می شود که بهترین نوع ام دی اف جهت استفاده در دکوراسیون و کابینت های آشپزخانه باشد. زیرا با استفاده از ام دی اف ملامینه در آشپزخانه خود، دیگر نگران کثیفی یا خرابی آن نخواهید بود.

با توجه به حرارت و رطوبت موجود در آشپزخانه، بهتر است از ام دی اف ملامینه در دکوراسیون و کابینت های آن ستفاده شود. زیرا این ام دی اف علاوه بر خاصیت ضد آب، قابلیت شستشو و تمیزکاری راحت را نیز دارد. به طوری که در صورت ایجاد هرگونه کثیفی در ام دی اف ملامینه، با دستمالی نم دار این کثیفی برطرف می شود.

ام دی افی ارزان قیمت

مهم ترین مسئله در رابطه با ام دی اف های ملامینه قیمت آن ها است. این ام دی اف ها با توجه به مزیت های بسیار زیادی که نسبت به چوب دارند؛ دارای قیمت کم تری نیز هستند. به طوری که شما با خرید ام دی اف ملامینه ضمن پرداخت مبلغی کم، بهترین کیفیت و مرغوب ترین چوب را خریداری می کنید.

همچنین که این نوع ام دی اف نسبت به چوب دارای رنگ ها و طرح های بسیار مختلفی است که افراد با سلیقه های متفاوت آن را تهیه می کنند. اما در عین حال تفاوت زیادی در قیمت ام دی های ملامینه با رنگ های مختلف مشاهده نمی کنید.

بلکه به راحتی متناسب با دکوراسیون و سلیقه خود، این ام دی اف را در طرح و رنگ مورد نظر خود با قیمتی ارزان خریداری می کنید. ضمن اینکه تولیدکنندگان صنایع مختلف همچون مبل، سرویس خواب وغیره نیز با پرداخت هزینه ای کم، این ام دی اف را به صورت عمده خریداری می کنند و در تولید محصولات خود از آن استفاده می کنند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول