اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

نقد و نمایش «عطر داغ» در فرهنگسرای ارسباران/ تحلیل روانشناختی «یه حبه قند»

فیلم سینمایی «عطر داغ» به کارگردانی علی ابراهیمی در فرهنگسرای ارسباران نمایش داده و با حضور عوامل نقد می‌شود.

نقد و نمایش «عطر داغ» در فرهنگسرای ارسباران/ تحلیل روانشناختی «یه حبه قند»

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، فیلم سینمایی «عطر داغ» به کارگردانی علی ابراهیمی یکشنبه ۴ اسفند ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران نمایش داده شده و پس از آن با حضور عوامل نقد و بررسی می‌شود.

علی ابراهیمی کارگردان، علی حمیدنژاد نویسنده، شیوا مکی نیان بازیگر، کورش جاهد کارشناس سینما و جمعی دیگر از عوامل فیلم مهمانان پانصد و سی و پنجمین نشست باشگاه فیلم تهران هستند.‌

علاقمندان برای حضور دراین نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه و یا با شماره‌های ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

«عطر داغ»، روایت دختری به نام مریم است که مجبور می‌شود، شبی را بیرون از خانه سپری کند؛ این موضوع او را با چالشی عجیب و معمایی روبرو می‌کند... خاطره اسدی، مهرداد صدیقیان، بهاره کیان افشار، شیوا مکی نیان، احسان امانی، کریم اکبری مبارکه، مهوش صبرکن، سیما تیر انداز و شهرام حقیقت دوست بازیگران فیلم عطر داغ هستند.

* اکران و تحلیل روانشناختی فیلم «یه حبه قند»

دومین نشست «نقد هفت» با اکران و تحلیل محتوایی  و روان شناختی فیلم سینمایی «یه حبه قند» نماینده سینمای ایران در اُسکار ۲۰۱۳ ساخته رضا میرکریمی دوشنبه ۵ اسفند ساعت ۱۷ در خانه فرهنگ سلام برگزار می شود.

این فیلم اتفاقاتی را که سکوت خانه باغ قدیمی و سرسبزی را با ورود میهمانان در هم می‌شکند و چهار دختر این خانه که همراه همسر و فرزندانشان برای عروسی خواهر کوچک تر خود به مادر یاری می رسانند را به تصویر می کشد.

در این نشست سودابه غیری کارشناس ارشد مشاوره خانواده به بررسی مفاهیم روانشناختی، ارتباط موثر افراد، ارتباط اعضای خانواده و شخصیت های داستان می پردازد.

نگارجواهریان، پریوش نظریه، سعیدپورصمیمی، اصغرهمت، رضاکیانیان، فرهاد اصلانی، شمسی فضل اللهی، هدایت هاشمی، ریمارامین فر، امیرحسین آرمان، پونه عبدالکریم زاده، سهیلا رضوی بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی«یه حبه قند» ششمین فیلم سینمایی رضا میرکریمی است که در سال ۱۳۹۰ و در شهر یزد ساخته شده است. تیزرهای تلویزیونی این فیلم را مجید مجیدی و آنونس سینمایی فیلم را رخشان بنی اعتماد ساختند. طراحی پوستر فیلم نیز اثر زنده یاد «عباس کیارستمی» است. این فیلم نماینده رسمی ایران برای بخش بهترین فیلم خارجی ‌زبان در مراسم اسکار هشتاد و پنجم بود.

نشست «نقد هفت» با اجرای افشین فکوری کارشناس مجری با هدف ایجاد خلاقیت، نشاط، بررسی و درک عناصر و مفاهیم شناختی، تربیتی و پیام های نهفته در جان فیلم به بررسی سینمای ایران و جهان می‌پردازد.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می توانند به خانه فرهنگ سلام به نشانی خیابان نارمک، خ گلبرگ شرقی، بعداز تقاطع خ دردشت به سمت اتوبان باقری، کوچه اکبری مراجعه کنند.  شماره تلفن ۷۷۹۰۱۷۲۹ برای آگاهی بیشتر اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول