اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

نتایج انتخابات مجلس در حوزه‌های انتخابیه آذر بایجان شرقی+ تعداد آرا

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی نتایج رسمی حوزه‌های انتخابیه استان را اعلام کرد.

نتایج انتخابات مجلس در  حوزه‌های انتخابیه  آذر بایجان شرقی+ تعداد آرا

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیار راستگو اظهار داشت: بر اساس ماده 24 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فرمانداران و بخشداران حوزه‌های انتخابیه موظفند پس از اتمام شمارش آرا، نتایج را با هیأت‌های نظارت تطبیق داده و سپس در سامانه جامع انتخابات ثبت کنند.

حسین حاتمی با 17 هزار رای نماینده مردم کلیبر شد

وی اضافه کرد: تنها در حوزه انتخابیه کلیبر، خداآفرین و هوراند، نتایج رسمی شمارش آرا در سامانه جامع انتخابات ثبت شده است که براساس آن، از مجموع 57 هزار و 996 رأی مأخوذه، آقای حسین حاتمی با 17 هزار و 625 رأی به عنوان منتخب مردم این حوزه معرفی شد.

داودی با 20 هزار رای  بار دیگر نماینده مردم سراب شد

وی افزود:  بر اساس نتیجه شمارش آرا در حوزه انتخابیه سراب، از مجموع 62 هزار و 905 رأی مأخوذه، آقای یوسف داودی با 20 هزار و 208 رأی به عنوان نماینده این حوزه در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

نماینده دوم میانه در دور دوم انتخاب می‌شود / مهدی اسماعیلی با 16 هزار رای نماینده مردم میانه شد

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی نتیجه شماری آرای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه میانه را اعلام کرد.
علیار راستگو با اشاره به اینکه این حوزه، صاحب دو کرسی در مجلس شورای اسلامی است، افزود: بر اساس نتیجه شمارش آرا، آقای مهدی اسماعیلی با کسب 16 هزار و 866 رأی از مجموع 68 هزار و 814 رأی مأخوذه، به عنوان یکی از نمایندگان این حوزه انتخاب شد.

وی افزود: به دلیل به حد نصاب نرسیدن آرای سایر نامزدها، تکلیف کرسی دوم این حوزه، در دور دوم مشخص می‌شود که بر این اساس آقایان علی شامی با 11 هزار و 703 رأی و بهنام صفایی با 11 هزار و 34 رأی در دوم به رقابت می‌پردازند.

جعفر راستی با 12 هزار رای از شبستر راهی بهارستان شد

راستگو اظهار داشت: براساس نتیجه شمارش آرا در حوزه انتخابیه شبستر، از مجموع 51 هزار و 87 رأی مأخوذه، آقای جعفر راستی با 12 هزار و 596 رأی به عنوان منتخب این حوزه به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

محرم زاده با 29 هزار رای نماینده مردم اهر و هریس شد

وی گفت: بر اساس نتیجه شمارش آرا در حوزه انتخابیه اهر و هریس، از مجموع 76 هزار و 715 رأی مأخوذه، آقای احمد محرم‌زاده یخفروزان با 29 هزار و 826 رأی به عنوان نماینده این حوزه در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

علیزاده با 44 هزار رای بهارستانی شد

راستگو ادامه داد:  بر اساس نتیجه شمارش آرا در حوزه انتخابیه مراغه و عجب‌شیر، از مجموع 120 هزار و 750 رأی مأخوذه، آقای علی علیزاده با 44 هزار و 691 رأی به عنوان نماینده این حوزه در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

محمد باقری 23 هزار بنابی راهی مجلس شد

وی افزود: نتیجه شمارش آرا در حوزه انتخابیه بناب، از مجموع 55 هزار و 636 رأی مأخوذه،محمد باقری با 23 هزار و 544 رأی به عنوان نماینده این حوزه در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

نوری  با کسب 17 هزار رای بستان آبادی‌ها نماینده مجلس شد

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی ادامه داد: بر اساس نتیجه شمارش آرا در حوزه انتخابیه بستان‌آباد، از مجموع 47 هزار و 666 رأی مأخوذه، آقای غلامرضا نوری با 17 هزار و 127 رأی به عنوان نماینده این حوزه در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

پاشایی با 40 هزار رای نماینده مردم مرند و جلفا

وی گفت: همچنین نتیجه شمارش آرا در حوزه انتخابیه مرند و جلفا، از مجموع 125 هزار و 830 رأی مأخوذه، خانم معصومه پاشایی بهرام با 40 هزار و 294 رأی به عنوان نماینده این حوزه در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

امینی با 14 هزار رای از هشترود و چاراویماقی‌ها راهی بهارستان شد

بر اساس نتیجه شمارش آرا در حوزه انتخابیه هشترود و چاراویماق، از مجموع 40 هزار و 943 رأی مأخوذه، آقای سیدحمزه امینی با 14 هزار و 277 رأی به عنوان نماینده این حوزه در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

موسوی 20 هزار رای ملکانی‌ها را کسب کرد

وی افزود: در حوزه انتخابیه ملکان نیز از مجموع 61 هزار و 164 رأی مأخوذه، آقای سیدعلی موسوی با 20 هزار و 140 رأی موفق به کسب اکثریت آرای این حوزه شد.

دهقانی اعتماد 22 هزار ورزقانی را کسب کرد

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی اظهار داشت: بر اساس نتیجه شمارش آرا در حوزه انتخابیه ورزقان، از مجموع 42 هزار و 265 رأی مأخوذه، آقای اللهوردی دهقانی با 22 هزار و 824 رأی به عنوان نماینده این حوزه در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول