اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران/ آغاز ثبت نام کارت بلیت مترو برای اهالی رسانه

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک شهرداری تهران با اشاره به آغاز ثبت نام کارت بلیت مترو و طرح ترافیک خبرنگاران گفت: سهمیه اهالی رسانه برای طرح ترافیک 2 هزار و 100 مورد است.

سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران/ آغاز ثبت نام کارت بلیت مترو برای اهالی رسانه

عمار سعیدیان‌فر مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره طرح ترافیک خبرنگاران اظهار داشت: سهمیه اهالی رسانه برای طرح ترافیک 2 هزار و 100 مورد است که این سهمیه در سال 99 نسبت به سال 98 هیچ افزایشی نداشته است. 

وی بیان داشت: طرح‌های ترافیک سال 98 تا زمانی که طرح‌های جدید به اهالی رسانه تخصیص یابد، اعتبار دارد و خبرنگاران از امروز می‌توانند جهت ثبت‌نام و دریافت طرح ترافیک اقدام کنند. 

سعیدیان‌فر ادامه داد: ثبت‌نام خبرنگاران از طریق سامانه تهران من انجام می‌گیرد و بارگذاری مدارک اعم از معرفی‌نامه و گواهی اشتغال به کار 10 اثر(که نام خبرنگار درج شده بود) و بیمه خبرنگاری باید در این سامانه درج شود. 

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌های طرح‌های ترافیک شهرداری تهران  خاطرنشان کرد: مدارک مورد نیاز باید در قسمت خدمات طرح ترافیک و در بخش خدمات خاص خبرنگاران و عکاسان لحاظ شود. 

وی خاطرنشان کرد: خبرنگارانی که مایل به دریافت کارت‌بلیت رایگان یکساله اتوبوس و مترو هستند نیز ثبت‌نام آنها از امروز و از طریق سامانه تهران من انجام می‌شود و مدارک مورد نیاز مشابه مدارک درخواست طرح ترافیک است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول