اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

تعداد قربانیان کرونا ویروس به 5 نفر رسید/ابتلای 28 نفر به کرونا در کشور

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت گفت: در پی فوت یک نفر دیگر از مبتلایان به بیماری کرونا ویروس، شمار قربانیان این بیماری در کشور به 5 نفر رسید.

تعداد قربانیان کرونا ویروس به 5 نفر رسید/ابتلای 28 نفر به کرونا در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کیانوش جهان‌پور در گفت وگو با شبکه خبر اظهار کرد: به دنبال افزایش تعداد بیماران شبه آنفولانزا تاکنون 785 نفر از میان هزاران نفری که به مراکز بهداشتی، درمانی، مطب ها و کلینیک‌ها و.... مراجعه کرده‌اند، برای بررسی‌های بیشتر به مراکز درمانی ارجاع شدند.

وی با بیان اینکه از میان این تعداد تا روز گذشته 18 نفر به کرونا ویروس مبتلا شده بودند، افزود: از ظهر روز گذشته تا قبل از ظهر امروز 10 مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس تایید شده است که از این جمع 8 نفر از شهر قم و دو نفر از بیماران بستری در شهر تهران هستند.

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت یادآور شد: در مجموع با آماری که ظرف روزهای گذشته داشتیم 28 مورد تشخیص قطعی کرونا ویروس داشته‌ایم و نمونه هایی که تشخیص داده شده اند عمدتا ساکن قم بوده و یا سابقه مراجعت و سفر به شهر قم داشته‌اند و به ندرت از این افراد هستند که سابقه مثبتی از مسافرت به قم نداشته اند.

وی یادآور شد: یک نفر از از موارد 10 گانه دیروز تا امروز جان خود را از دست داده است و بر اساس آخرین آمار تا قبل از ظهر امروز 5 نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/2258/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول