اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

برگزاری جشن نیکوکاری در ۵۳۲ پایگاه استان سمنان

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: جشن نیکوکاری هم‌زمان با آغاز هفته احسان و نیکوکاری در ۵۳۲ پایگاه این استان برگزار می‌شود.

برگزاری جشن نیکوکاری در ۵۳۲ پایگاه استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان سمنان، محسن مسعودیان‌راد اظهار کرد: جشن نیکوکاری هم‌زمان با آغاز هفته احسان و نیکوکاری در ۵۳۲ پایگاه استان سمنان هم‌زمان با سراسر کشور در روزهای ۱۴ تا ۱۶ اسفندماه برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این پایگاه‌ها در مدارس، مراکز نیکوکاری شهرها و محل برپایی نماز جمعه در استان سمنان از چهاردهم تا شانزدهم اسفندماه برپا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان ادامه داد: زنگ جشن نیکوکاری هم‌زمان با سراسر کشور چهاردهم اسفندماه در ۴۵۴ مدرسه این استان نواخته می‌شود. 

مسعودیان‌راد با اشاره به اینکه ۱۵ پایگاه نیکوکاری در شهرهای استان سمنان روز پنجشنبه پانزدهم اسفندماه برپا می‌شود، ادامه داد: ۶۳ مرکز نیکوکاری در این ایام آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیک‌اندیش این دیار است.

وی شعار جشن نیکوکاری امسال را «عید را به خانه‌هایشان ببریم» عنوان و تصریح کرد: این جشن به این سه روز محدود نمی‌شود؛ بلکه مردم خیراندیش استان سمنان می‌توانند کمک‌ها و شادی‌های خود را بین نیازمندان این استان تقسیم کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان به برپایی پایگاه‌های نیکوکاری در میعادگاه‌های نمازجمعه در روز ۱۶ اسفندماه در این استان اشاره و خاطرنشان کرد: مردم استان می‌توانند وجوه نقدی را با شماره‌گیری سامانه آنی پرداخت #۰۲۳*۸۸۷۷*، شماره‌حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و یا شماره کارت ۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ نزد بانک صادرات پرداخت کنند.

به گزارش فارس؛ ۱۴ اسفند سالروز تأسیس کمیته امداد است که هم‌زمان با آن جشن نیکوکاری در استان سمنان هم‌زمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول