اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حماس: سیاست ما در مقاومت برابر رژیم اشغالگر هرگز تغییر نخواهد کرد

نائب رئیس دفتر سیاسی حماس از سفر قریب الوقوع رهبران حماس به قاهره خبر داد و گفت:« سیاستمان را که مبتنی بر آمادگی دائمی و مقاومت در برابر تجاوز رژیم صهیونیستی است هرگز تغییر نخواهیم داد».

حماس: سیاست ما در مقاومت برابر رژیم اشغالگر هرگز تغییر نخواهد کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «صالح العاروری» نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت که مصر از رهبران حماس برای سفر به قاهره دعوت کرده است.

به نوشته پایگاه خبری فلسطین الیوم، العاروری افزود: «هیأت حماس درقاهره تعدادی از پرونده‌های مهم را مورد بررسی قرار خواهد داد».

او مصر را خانه دوم حماس خواند و گفت: «روابط ما با قاهره باثبات و حیاتی است».

این مقام حماس تصریح کرد: «مقاومت تهدیدهای رژیم اشغالگر را دست کم نمی‌گیرد و در عین حال سیاستمان را که بر اساس آمادگی دائمی بنیان نهاده‌ایم تغییر نخواهیم داد».

العاروری گفت: «تجربه تقابل رژیم اشغالگر با مقاومت جز باخت نبوده است و حماس تجاوز به ملت فلسطین را نمی پذیرد».

منابع خبری عبری زبان اخیرا ادعا کردند هیئت مصری که اخیرا به نوار غزه سفر کرده به آنها اطلاع داده که با قول آتش بس، اسرائیل را از تصمیم خود برای  ترور رهبران مقاومت منصرف کرده است.

رژیم صهیونیستی که از اشکال مختلف مقاومت خودجوش فلسطینی‌ها در غزه علیه سرزمین‌های اشغالی به ستوه آمده است، با تکرار تهدیدهای خود مبنی بر جنگ علیه غزه و ترور رهبران مقاومت سعی دارد گروه‌های مقاومت در غزه را وادار به آتش‌بس کند.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول