اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

یادداشت

کرونا فرصتی برای دشمن شناسی

رسانه های وابسته به نظام سلطه همه تلاششان دامن زدن به اضطراب،ترس و ناامیدی ملت ایران است.این رسانه ها تاب آوری ملت ایران را نشانه گرفته اند و می کوشند از آب گل آلود توسط ویروس کرونا، ماهی فتنه بگیرند!

کرونا فرصتی برای دشمن شناسی

خبرگزاری فارس،گروه دیدگاه؛ «مهدی فضائلی» در یادداشتی نوشت:
در هنگامه سختی ها و در میدان کارزارها می توان دوستان و دشمنان را بهتر و عمیق تر شناخت.
دوست واقعی در شرایط دشوار یاور می شود و از شدت مشکلات می کاهد و یا حداقل باری اضافه نمی کند اما دشمن، تازه فرصت را مغتنم شمرده و نه تنها مرحمی بر زخم نمی گذارد بلکه چون مگس بر زخم می نشیند و نیش می زند و آزار می دهد!
امروز ملت پُرتاب ایران که در کارزار با تحریم های بی سابقه غرب به سرکردگی آمریکا بود، در معرض تهاجم ویروس منحوس کرونا نیز قرار گرفته است.
در این میان رسانه های وابسته به آمریکا، انگلیس و سعودی سراز پا نشناخته فرصت را مغتنم شمرده و لحظه به لحظه تلاش می کنند درد و رنج ناشی از کرونا را صدچندان کنند!
این روزها همه کارشناسان به مردم توصیه می کنند برای افزایش ایمنی بدنشان از اضطراب و ترس و ناامیدی پرهیز کنند و از هرآنچه چنین پیامدهایی دارد اجتناب نمایند.
در این شرایط اما رسانه های وابسته به نظام سلطه همه تلاششان دامن زدن به اضطراب،ترس و ناامیدی ملت ایران است.
این رسانه ها تاب آوری ملت ایران را نشانه گرفته اند و می کوشند از آب گل آلود توسط ویروس کرونا، ماهی فتنه بگیرند!
به این تلاش خصمانه و رذیلانه که نه اولین بار است و نه آخرین مرتبه اضافه کنید دروغ گفتن را.
رهبر حکیم انقلاب اسلامی در روز سیزده اسفند و در برنامه درخت کاری، به وضوح ضمن تصریح و تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و عمل به نظر متخصصان و فریضه دانستن این دستورات، توصیه هایی هم مبنی بر استمداد از خداوند و توسل به ائمه اطهار و نبی مکرم اسلام داشتند.
این دو توصیه که نشات گرفته از دو ویژگی بارز مکتب امام(ره) و اسلام ناب یعنی عقلانیت و معنویت بود توسط رسانه های معاند فارسی زبان از جمله صدای آمریکا و ایران اینترنشنال با وقاحت تمام تحریف شد.
از آنجاییکه این رسانه ها می دانند ترکیب عقلانیت و معنویت چه زیبایی را به نمایش می گذارد و هر انسان سلیم النفسی را مجذوب خود می کند بخش تاکیدات بر توصیه های کارشناسان و متخصصان را سانسور و با پخش توصیه های معنوی به استهزاء آن پرداختند.
طنز ماجرا اینکه این رفتار غیر حرفه ای و ضداخلاقی از سوی رسانه هایی صورت گرفته که جمهوری اسلامی ایران و رسانه های آن را به دروغ گویی متهم می کنند!
زمان دست و پنجه نرم کردن با مشکلات و از جمله گیر و دار مبارزه ملت صبار و شکور ایران عزیز با کرونا، فرصت مغتنمی است برای دشمن شناسی.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول