اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

احتمال لغو پروازهای فرودگاه زنجان به مقصد مشهد

مدیر فرودگاه زنجان با اشاره به عدم استقبال از پروازهای فرودگاه زنجان به مشهد گفت: با این روند احتمال لغو این پرواز وجود دارد.

احتمال لغو پروازهای فرودگاه زنجان به مقصد مشهد

محمد قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به پرواز فرودگاه زنجان به مشهد اشاره و اظهار کرد: برنامه این پرواها با پیگیری از مسؤولان ارشد کشور راه‌اندازی ده است.

مدیر فرودگاه زنجان با بیان اینکه پرواز عصر دیروز فرودگاه زنجان به مشهد با 29 مسافر انجام شده است، تصریح کرد: با این وضعیت، احتمال لغو این پروازها وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه پروازهای فرودگاه زنجان به مشهد توسط یک شرکت خصوصی برنامه‌ریزی شده است، افزود: برقراری این پروازها منوط به سود و زیان است و اگر استقبال از این پروازها به همین منوال باشد، به احتمال زیاد این پروازها لغو خواهد شد.

قاسمی با بیان اینکه هواپیماهای مورد استفاده در پروازهای فرودگاه زنجان به مشهد 160 نفره است، ادامه داد: در حال حاضر این پروازها با حداکثر 20 ظرفیت انجام می‌شود.

مدیر فرودگاه زنجان در پاسخ به سوالی در مورد قیمت بلیت پروازهای فرودگاه زنجان به مشهد گفت: قیمت این بلیت‌ها با قطار قابل مقایسه است.

وی با توصیه به شرکت‌های خصوصی در مورد تلاش برای حفظ پرواز فرودگاه زنجان به مشهد افزود: از دست رفتن این پرواز، با وجود همه تلاش‌ها، قابل جبران نیست.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول