اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تفکر نمایندگان در جایگاه مجلس تاثیر گذاشته است

منتخب مردم زنجان و طارم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نقش مجلس در قانون اساسی به عنوان راس امور مطرح شده است، گفت: اگر مجلس از این جایگاه خود دور شده، بخاطر جایگاه آن نبوده، بلکه نحوه تفکر و عملکرد نمایندگان است و قانون همان قانونی است که مجلس را راس امور می‌خواند.

تفکر نمایندگان در جایگاه مجلس تاثیر گذاشته است

مصطفی طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با وجود طرح بحث‌های مختلف، حضور مردم پرشور بود.

منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات می‌توانست بهتر از این بهتر باشد، تصریح کرد: امید است عملکرد نمایندگان منتخب و نظام به نحوی باشد که دخالت و حضور  مردم در امور کشور بیشتر از گذشته باشد.

وی با بیان اینکه انتظار ما از مردم در جمهوری اسلامی مشارکت بیشتر، در تصمیم‌گیری‌ها است، گفت: باید با عملکرد خوب و برگرداندن اعتماد به مردم طریق خدمت‌رسانی و کار جهادی انجام شود.

طاهری با بیان اینکه مجلس دهم فعال نبوده است، عنوان کرد: در این دوران تلاش شده، وانمود شود مجلس نقش زیادی در جامعه ندارد.

منتخب مردم زنجان و طارم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نقش مجلس در قانون اساسی به عنوان راس امور مطرح شده است، تصریح کرد: اگر مجلس از این جایگاه دور شده، بخاطر جایگاه آن نبوده، بلکه نحوه تفکر و عملکرد نمایندگان است و قانون همان قانونی است که مجلس را راس امور می‌خواند.

وی با اشاره به اینکه مجلس در دوره دهم تزلزل جایگاه داشته است، بیان کرد: امید است مجلس آینده با عملکرد خوب خود جایگاه حقیقی مجلس را بازگرداند.

طاهری با بیان اینکه مجلس باید از ظرفیت‌های داخلی و خارجی استفاده کرده و برای پیشبرد اهداف نظام از آن بهره‌مند شود، ادامه داد: خیلی از ظرفیت‌ها در کشور ما، مغفول مانده که می‌توان با استفاده از آن به سمت پیشبرد اهداف نظام حرکت کرد.

منتخب مردم زنجان و طارم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شفاف‌سازی را مطالبه نخست خود خواند و تاکید کرد: شفافیت آرا یک موضوع کوچک بوده و نباید با طرح صرف شفافیت در آرا این موضوع را کوچک کرد، بلکه شفافیت یک موضوع خیلی بزرگتر است و تنها یک درصد از شفافیت شامل شفافیت آرا می‌شود.

وی با بیان اینکه شفافیت سیاسی و بانک اطلاعاتی قابل استنادی از جامعه وجود ندارد، تاکید کرد: باید یک شفافیت دو طرفه در جامعه ایجاد شود تا بستری برای فعالیت‌های آینده باشد.

طاهری با بیان اینکه بسترسازی در جامعه بسیار مهم است، گفت: ایجاد بستر و شفاف‌سازی می‌تواند بسیاری از مشکلات را رفع و شرایط را در جامعه بهبود ببخشد.

منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی  با تاکید بر اینکه تا بستر ایجاد نشود برنامه‌ریزی امکان‌پذیر نیست، گفت: نبود بستر موجب می‌شود کارها ابتر بماند و باید ابتدا بسترهای لازم ایجاد شود و در راستای رونق تولید اقدامات بعدی انجام گیرد.

وی یکی از مهم‌ترین موضوعات در حوزه انتخابیه زنجان و طارم را بحث آب خواند و عنوان کرد: با وجود برخورداری این مناطق از این نعمت خدادادی، در موضوع آب شرب و کشاورزی با مشکل مواجه بوده و بهره‌برداری از آن کم است.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول