اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

اردکانیان: آماده‌باش ستاد مدیریت بحران برابر بروز سیلاب در کشور طی روزهای آینده

وزیر نیرو از بروز سیلاب در بخش‌هایی از کشور خبر داد و گفت: آماده‌باش لازم به ستادهای مدیریت بحران و استانداری درباره بروز سیلاب طی روزهای آتی داده‌ شده است.

اردکانیان: آماده‌باش ستاد مدیریت بحران برابر بروز سیلاب در کشور طی روزهای آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد رضا اردکانیان در جمع خبرنگاران و در حاشیه افتتاح پست برق ۴۰۰ کیلوولت بجنورد اظهار کرد: ۱۶۱ پروژه از مجموع ۲۲۷ پروژه پویش الف - ب - ایران با سرمایه‌گذاری ۲۳ هزار و ۳۷۶ میلیاردی انجام‌شده است.

وی افزود: با افتتاح پروژه‌های بجنورد، خراسان شمالی به رینگ ۴۰۰ کیلوولت کشور وصل شد و علاوه بر ارتقا پایدار ارتباطات برق، اکنون نیز پذیرای سرمایه‌گذاری‌های جدید در استان است.

وزیر نیرو همچنین به افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب آشخانه اشاره کرد و گفت: با این افتتاح شصت و پنجمین تصفیه‌خانه فاضلاب در دولت تدبیر و امید افتتاح می‌شود که درمجموع به‌طور میانگین از ابتدای دولت و نیمه سال 92، به ازای هر 5 هفته یک تصفیه‌خانه افتتاح‌شده است.

وی با تاکید بر رونق چرخ توسعه و عمران کشور در حوزه آب و برق خاطرنشان کرد: امیدواریم این مسیر تداوم پیدا کند و مردم نیز همکاری‌های لازم را داشته باشند.

اردکانیان همچنین از آمادگی برای بارش‌های چند روز آینده در کشور خبر داد و گفت: براساس پیش بینی‌های هواشناسی در روزهای آتی با سیلاب‌هایی در بخش‌هایی از کشور مواجه هستیم که آماده‌باش‌های لازم برای این موضوع به استان‌ها و ستادهای مدیریت بحران داده‌شده است.

وی در ادامه از افزایش قابل‌توجه مصرف خانگی و تجاری گاز در کشور طی فصل سرد و طولانی امسال خبر داد و افزود: خواستاریم تا صرفه‌جویی ۱۰ درصدی توسط مشترکان و مردم اعمال شود تا با این اقدام هیچ‌گاه دچار خاموشی‌های برنامه‌ریزی‌شده در کشور نشویم.

وزیر نیرو در پایان گفت: بیش از ۹۰ درصد تجهیزات حوزه برق و آب کشور در داخل تولید و ساخته می‌شود و علاوه بر طراحی داخلی سدهای کشور، در تصفیه‌خانه‌ها و تجهیزات برقی را به خود متکی هستیم و صادرکننده خدمات فنی و مهندسی نیز هستیم.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول