اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

زیرساخت‌های امنیتی خوبی در جنوب شرق داریم

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه در حال حاضر شاهد امنیت پایدار در جنوب شرق کشورهستیم، گفت: زیرساخت‌های امنیتی لازم در جنوب شرق تامین شده است.

زیرساخت‌های امنیتی خوبی در جنوب شرق داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، پیش از ظهر امروز با حضور سردار پاکپور و جمعی از مسؤولان، سران و بزرگان طوایف و خانواده معظم شهدا مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار و از زحمات سردار محمد مارانی تقدیر و سردار محمد کرمی به عنوان فرمانده جدید قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور معرفی شد.

 فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در این مراسم با اشاره به حادثه در جنوب سیستان و بلوچستان و شهادت دو تن از مرزبانان اظهار کرد: دشمنان ما توان مقابله مستقیم با ایران را ندارند و به همین دلیل به افراد جیره خوار و خودفروخته برای رسیدن به اهداف شومشان متوسل می شوند.

سردار پاکپور افزود: اقدام اخیر شهادت دو مرزبان شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان از این دست اقدامات است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با تاکید بر شناخت دشمن، ادامه داد: این اقدامات هیچ خللی به امنیت کشور اما وارد نمی‌کند.

وی گفت: مسئولیت امنیت جنوب شرق کشور در سال 88 با فرمان رهبری به نیروی زمینی سپاه واگذار شد، بهترین فرماندهان ما در حوزه جنوب شرق از جمله سردار شوشتری، سردار منصوری و سردار مارانی ماموریت یافتند.

وی ادامه داد: در حال حاضر شاهد امنیت پایدار در منطقه هستیم، زیرساخت‌های امنیتی لازم در جنوب شرق تامین شده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران بیان کرد: با تلاش فرماندهان ما، هم‌اکنون زیرساخت‌های امنیتی خوبی در این منطقه داریم و با همکاری دیگر مجموعه‌ها به تیمی قوی برای مقابله با ضدانقلاب و دشمنان تبدیل شده ایم.
 

 

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول