اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بهره‌مندی 62 تیم هلال احمر زنجان از آموزش ویژه طرح ملی امداد و نجات نوروزی

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: 62 تیم هلال احمر این استان با 300 نیرو از دوره آموزشی ویژه طرح ملی امداد و نجات نوروز ۹۹ بهره‌مند شدند.

بهره‌مندی 62 تیم هلال احمر زنجان از آموزش ویژه طرح ملی امداد و نجات نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، غفور آقاجانلو اظهار کرد: با عنایت به ضرورت آمادگی نیروهای امدادی برای ارائه خدمات در طرح امداد و نجات نوروزی ۹۹ و همچنین ارتقای سطح یادگیری تیم‌های عملیاتی هلال احمر استان از دوره آموزشی بهره‌مند شدند.

وی تاکید کرد: ایجاد انگیزه به شرکت کنندگان و بالا بردن توان عملیاتی در پاسخگویی به موقع و موثر به حوادث و سوانح احتمالی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به عنوان سازمانی مردمی و خدمتگذار سالانه با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و آغاز طرح ملی امداد و نجات نوروزی اقدام به برگزاری دوره‌های بازآموزی تیم‌های عملیاتی می‌کند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هدف کلی از برگزاری این دوره‌های آموزشی، افزایش سطح آگاهی علمی و مهارتی پرسنل، امدادگران و نجاتگران است.

آقاجانلو ادامه داد: به‌روزرسانی و ارتقای دانش، مهارت و ایجاد انگیزه در بین فراگیران، بالا بردن توانمندی عوامل اجرایی، بازآموزی تیم‌های عملیاتی با رویکرد ایجاد تحرک و پویایی و افزایش توان نیروهای عمل کننده در اجرای عملیات امداد و نجات سریع، موثر و کارآمد از دیگر اهداف دوره‌های بازآموزی تیم‌های عملیاتی امداد و نجات به شمار می‌رود.

به گفته وی، تعداد تیم‌های عملیاتی شرکت کننده در این دوره آموزشی 50 تیم امداد و نجات جاده‌ای، پنج تیم عملیاتی امداد و نجات کوهستان، سه تیم عملیاتی واکنش سریع مرکز استان، سه تیم مرکز پاسخگویی اضطراری مرکز استان و یک تیم جستجو در شرایط اضطراری آنست حضور داشتند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: 300 نیروهای امدادی شرکت کننده در دوره آموزشی ویژه طرح ملی امداد و نجات نوروز 99 بودند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، در نیمه دوم بهمن ماه امسال، دوره تخصصی برف و کولاک امدادگران و نجاتگران، کارگاه توان افزایی برای مربیان 10 استان به میزبانی هلال احمر زنجان، دوره آموزش تخصصی پایه پیش بیمارستانی و کارگاه آموزش مقابله با ویروس کرونا برای امدادگران هلال احمر استان زنجان برگزار شده است.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول