اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

جنبش فتح: اقدام اسرائیل در انتقال پیکر شهید فلسطینی با بلدوزر جنایت جنگی است

جنبش فلسطینی فتح از اقدام رژیم صهیونیستی در انتقال پیکر شهید فلسطینی با بلدوزر بشدت ابراز انزجار کرد و آن را «جنایت جنگی» دانست.

جنبش فتح: اقدام اسرائیل در انتقال پیکر شهید فلسطینی با بلدوزر جنایت جنگی است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش «فتح» «حادثه جنایتکارانه نیروهای اشغالگر اسرائیلی» در شرق خان‌یونس در جنوب نوار غزه را بشدت محکوم کرد.

به گزارش وبگاه خبری «سما» فلسطین، «حسین حمایل العالم» سخنگوی جنبش فتح گفت، «این رفتار اشغالگران اسرائیلی، جنایت جنگی وحشیانه‌ای است که همه نهادهای حقوق بشری و جامعه بین‌الملل باید مقابل آن بایستند».

نظامیان صهیونیست صبح امروز یکشنبه به شماری از جوانان در شرق شهرک «الفراحین» واقع در شرق خان یونس در جنوب نوار غزه امروز شلیک کردند و یک جوان به شهادت رسید.

در ویدئویی که از تلاش صهیونیست‌ها برای انتقال پیکر شهید منتشر شده، دیده می‌شود که نظامیان صهیونیستی پیکر او را با بلدوزر مورد اهانت قرار می‌دهند و با آویزان کردنش از بیل مکانیکی، او را منتقل می‌کنند. این اقدام سبب خشم گروه‌های فلسطینی شده است.

جنبش جهاد اسلامی امروز (یکشنبه)، با اشاره به این واقعه ضمن «وحشیانه» خواندن آن تاکید کرد که به رژیم صهیونیستی این اجازه را نخواهد داد رفتارش با دیگر کشورهای عربی را با آنها نیز تکرار کند (جزئیات بیشتر).

جنبش مقاومت اسلامی (حماس) نیز به این اقدام صهیونیست‌ها واکنش نشان داد؛ به گزارش روزنامه «القدس»، «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش حماس در این خصوص گفت: اقدام عمدی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن یک جوان فلسطینی و شکنجه جسد او در مقابل دیدگان همه، جنایت فجیعی است که [امرزو] به لیست سیاه جنایت‌های این رژیم افزوده شد.

 

انتهای پیام/ص

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول