اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

اسماعیلی‌فر: رادولوویچ بداند خیلی از مربیان آرزوی داشتن بازیکنان ذوب آ هن را دارند

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن بعد از شکست مقابل استقلال به شدت از سرمربی تیم خود انتقاد کرد.

اسماعیلی‌فر: رادولوویچ بداند خیلی از مربیان آرزوی داشتن بازیکنان ذوب آ هن را دارند

به گزارش خبرگزاری فارس، دانیال اسماعیلی‌فر در پایان دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و ذوب‌آهن که با نتیجه 2 بر یک به سود آبی‌پوشان پایتخت خاتمه پیدا کرد در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: گل اول استقلال آفساید بود و ما در بین دو نیمه این موضوع را متوجه شدیم. همه دیدند که چه اتفاقاتی رخ داد؛ همان گلی که آنها زدند را ما هم زدیم، اما در نهایت بازنده شدیم. 

وی درمورد شرایط سرمربی این تیم خاطرنشان کرد: مربی ما برای رسیدن به موفقیت در این تیم نیاز به زمان نمی‌خواهد، بلکه اول باید بازیکنان را باور کند و بعد مشغول به کار شود. وقتی او می‌گوید که ذوب‌آهن شرایط حضور در جمع 5 تیم برتر را ندارد باید بداند که تا چند وقت پیش ما تنها نماینده فوتبال ایران در آسیا بودیم و خیلی از مربیان آرزوی حضور در این تیم را داشتند.

بازیکن ذوب‌آهن، ادامه داد: مربیانی مانند یحیی گل‌محمدی که حالا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس است مدتی در این تیم بوده‌اند. تمام تیم‌های ایران خواهان به خدمت گرفتن بازیکنان ذوب‌آهن هستند. روزی اولی که رادولوویچ هدایت ذوب‌آهن را قبول کرد شرایط تیم را می‌دانست، اما چون برخی حرف‌ها را در رسانه‌ها گفته من هم در رسانه‌ها جوابش را می‌دهم.

اسماعیلی‌فر گفت: به من برمی‌خورد که او اینگونه درمورد تیم ذوب‌آهن صحبت می‌کند. من چندین سال در این تیم بازی کرده‌ام و خودم را عضوی از خانواده ذوب‌آهن می‌دانم. اگر من ضعیف هستم نفرات کناری من بسیار قوی هستند و او حق ندارد اینگونه اظهارنظر کند. من باید از رسانه‌ها متوجه شوم که بازیکن ضعیفی هستم؟ 

وی اظهار داشت: سرمربی ما در صحبت‌هایش می‌گوید که آرزوی داشتن فلان بازیکن را دارد و به نظرش فلان بازیکن باید لژیونر شود؛ من هم باید در جواب وی بگویم که خیلی از مربیان ایران آرزوی داشتن بازیکنان ذوب‌آهن را دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول