اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

غفارمنش و ایفای نقش یک مامور در سریال سعید سلطانی/ بازی در فیلم «شهر گربه‌ها»

بازیگر سریال‌های تلویزیونی گفت: شخصیتی که در سریال سعید سلطانی بازی می‌کنم، یک جورهایی شاهد برخی اتفاق‌هایی است و کاراکتری مامور دارد.

غفارمنش و ایفای نقش یک مامور در سریال سعید سلطانی/ بازی در فیلم «شهر گربه‌ها»

«امیر غفارمنش» بازیگر تلویزیون و سینما در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، با اشاره به حضور خود در سریال «ماهور» به کارگردانی سعید سلطانی گفت: این روزها مشغول بازی در سریال ماهور به کارگردانی سعید سلطانی هستم. 

وی ادامه داد: در این سریال که در دوران پهلوی می‌گذرد، بیشترین بخش بازیم با بهنام تشکر، مهدی میامی و دیبا زاهدی است.

بازیگر سریال «دردسرهای عظیم ۲» با اشاره به ویژگی متفاوتی که این نقش دارد نیز بیان داشت: این شخصیت یک جورهایی شاهد برخی اتفاق‌هایی است و کاراکتری مامور و معذور دارد و در پایان نیز نظر خود را به مافوقش ابلاغ می‌کند.

غفارمنش ادامه داد: سعید سلطانی کارگردان با اخلاق و حرفه‌ای است و از آنجایی که تا به حال همه کارهایش با استقبال خوبی از جانب مخاطب روبرو شده است، قطعا این سریال نیز رضایت حداکثری مردم را به همراه خواهد داشت.

این بازیگر همچنین افزود: تصویربرداری سریال «ماهور» تا خرداد ماه ادامه دارد.

بازیگر فیلم «آهوی پیشونی سفید» افزود: به تازگی بازیم در فیلم سینمایی «شهر گربه‌ها» به کارگردانی و تهیه کنندگی جواد هاشمی به پایان رسیده است. این فیلم تا حدودی شبیه فیلم «آهوی پیشونی سفید» است.

بازیگر سریال «چک برگشتی» ادامه داد: یوسف تیموری، امین زندگانی، فرهاد آییش، الیکا عبدالرزاقی، داریوش پیرو از بازیگران این فیلم هستند. همچنین  جا دارد در اینجا یادی کنم از خانم ساناز نادری که نقش یکی از گربه‌های شهر گربه‌ها را بازی می‌کرد و بعد از پایان کار در این فیلم به دلیل ابتلا به آنفولانزا مرحوم شد و این فیلم آخرین یادگاری او برای خانواده‌اش بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول