اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

نمایندگان منتخب استان سمنان پاسخگوی حسن اعتماد عمومی باشند

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان با صدور بیانیه‌ای تأکیر کرد: نمایندگان منتخب استان سمنان باید بتوانند به بهترین شکل خواسته‌ها و انتظارات مردم را برآورده کرده و پاسخگوی حسن اعتماد عمومی باشند.

نمایندگان منتخب استان سمنان پاسخگوی حسن اعتماد عمومی باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد: نیک می‌دانید که نخستین انتخابات بعد از بیانیه گام دوم انقلاب و در روزهای تلخ شهادت سیدالشهدای مدافعان حرم آل‌الله (ع) و چهره بین‌المللی جبهه مقاومت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور معنادار ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی برگزار شد.

در این بیانیه آمده است: این انتخابات نشان داد که انقلاب اسلامی پدیده‌ای است که همواره راه خود را پرقدرت طی خواهد کرد و تمام‌شدنی نیست.

انقلاب اسلامی، این پدیده بی‌نظیر تاریخ، پیوندی بین امت و امامت به وجود آورد که هیچ طوفانی توان گسستن آن را ندارد؛ مردم از عمق جان به انقلاب اسلامی و آرمان‌هایش عشق می‌ورزند و هر زمان احساس کنند که خطری آن را تهدید می‌کند، چنان از انقلاب خود رفع تهدید می‌کنند که همگان را به تحسین وا‌می‌دارد.

در ادامه می‌خوانیم: شما با حضور گسترده خود در انتخابات، علی‌رغم تمام مشکلات و گلایه‌هایی که در بدنه مردم وجود دارد، رویکرد متعالی انقلاب اسلامی را بار دیگر انتخاب کردید و البته این بار خواستار وحدت برای تغییر اوضاع نابسامان سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و... شدید.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان آورده است: مردم بصیر و ولایی استان سمنان؛ شما این بار به شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اعتماد نمودید و با رأی قاطع خود به نامزدهای منتخب یا مورد اعتماد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان سمنان به راهبرد انقلابی و مقاومتی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب مهر تأیید زدید.

این بیانیه می‌افزاید: حضور گسترده مردم در انتخابات و انتخاب نمایندگان انقلابی دو نیاز جدی کشور در شرایط فعلی نظام بود که مردم همیشه در صحنه و زمان‌شناس استان سمنان چون گذشته به بهترین شکل آن را به انجام رساند.

در بخش دیگری تأکید شده است: هم‌اینک چهار نماینده انقلابی در چهار حوزه انتخابیه استان، «عباس گلرو» در حوزه انتخابیه سمنان، مهدی‌شهر و سرخه، «علی‌اصغر خانی» در حوزه انتخابیه شاهرود و میامی، «علی‌اکبر علی‌زاده‌برمی» در حوزه انتخابیه دامغان و «اردشیر مطهری» در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان اینک آماده خدمت بی‌منت به شما مردم مؤمن و خداجوی استان سمنان هستند.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان تصریح کرده است: خاضعانه برابر بصیرت و فهم بالای سیاسی شما سر تعظیم فرود می‌آوریم و با همه وجود از این نقش‌آفرینی بی‌نظیر سپاسگزاریم و به شما می‌گوییم ما به این حدیث نبوی اعتقاد راسخ داریم که «از ما نیست کسی که امانت را کوچک بشمارد و از آن مواظبت نکند و در معرض تلف شدن قرار دهد»؛ فلذا اطمینان قلبی داشته باشید که از رأی شما تا انتها مراقبت خواهیم کرد.

در پایان می‌خوانیم: امید است نمایندگان منتخب بتوانند به بهترین شکل خواسته‌ها و انتظارات شما را برآورده نموده و پاسخگوی این حسن اعتماد عمومی باشند.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول