اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

اهوازی‌ها برای بارندگی این هفته آماده باشند

سخنگوی شهرداری اهواز گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران از دو شنبه تا چهارشنبه هفته جاری، شهروندان برای بارندگی و مشکلات پس از آن آماده باشند.

اهوازی‌ها برای بارندگی این هفته آماده باشند

علی احمدی، سخنگوی شهرداری اهواز پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، با اشاره به ضرورت آمادگی شهروندان در برابر بارش‌های امروز و فردا اظهار کرد: بر هیچ‌کس پوشیده نیست که مشکل ساختاری و اشکالات در طراحی شهری میراث موجود شهر اهواز است چرا که سیستم هدایت و دفع آب‌های سطحی در آن طراحی نشده است.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود و نبود اعتبارات کافی در شهرداری برای احداث شبکه دفع آب‌های سطحی به‌دلیل خودگردان بودن ساختار درآمد و هزینه وظیفه خود را در حد توان انجام می‌دهیم.

احمدی با عذرخواهی از مردم اهواز بابت مشکلات رخ داده در حوزه دفع آب‌های سطحی گفت: از مدیریت آبفای شهری که وظیفه جمع آوری و هدایت فاضلاب را برعهده دارند تقاضای تلاش دوچندان داریم تا در صورت بارش‌های شدید مشکل دفع آب‌های سطحی به حداقل ممکن برسد.

وی بیان کرد: شهرداری بر اساس وظیفه سازمانی خود با همت همه مدیران و نیروهای زحمتکش خود برای جلوگیری از کاهش آسیب‌ها به‌صورت شبانه روزی در کنار مردم خواهد بود.

سخنگوی شهرداری اهواز با تاکید بر تلاش شبانه روزی اعضای شورای شهر و مدیریت شهرداری کلان شهر اهواز بر خدمات رسانی به مردم و تشکیل ستاد سیل عنوان کرد: براساس پیش بینی سازمان هواشناسی در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه این هفته بارش شدیدی را پیش رو داریم که نیازمند آمادگی شهروندان است.

وی اظهار کرد: احتمال ریزش خطوط فاضلاب وجود دارد که باید مراقب باشیم و تلاش کنیم حتی الامکان از تردد غیر ضروری در معابرطی روزهای بارندگی خودداری نماییم.

احمدی افزود: سامانه ارتباطی ۱۳۷ همچنان آماده جذب نظرات و مشکلات شهروندان خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول