اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

تخلیه خوابگاه دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس آغاز شد

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس گفت: تخلیه خوابگاه دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس از امروز تا پایان هفته جاری انجام می‌شود، البته برای دانشجویان غیرایرانی ساختمان مجزا در نظر گرفته شده است.

تخلیه خوابگاه دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس آغاز شد

محمد حسن نصرتی مدیرکل روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به آغاز تخلیه خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه گفت: این دانشگاه دارای ۷ خوابگاه در قالب یک مجتمع بزرگ خوابگاهی است که همه آنها از امروز تا پایان هفته تخلیه خواهند شد، البته با دانشجویانی که که مشکل اسکان داشتند هماهنگی لازم انجام شده است تا بتوانند تا پایان هفته در خوابگاه دیگری که ضدعفونی و بهداشت آن مورد تأیید است، حضور یابند.

* دانشجویان غیر ایرانی در ساختمان ضدعفونی شده استقرار می‌یابند

وی افزود: در حال حاضر دانشگاه تربیت مدرس دارای دانشجویان غیرایرانی از کشورهای افغانستان، عراق و چین است به طوری که اکنون ۱۰۰ دانشجوی عراقی، بیش از ۵۰ دانشجوی افغانی و ۵ دانشجوی چینی از خوابگاهی که در آن مستقر بودند تخلیه شده و دانشجویان در ساختمان دیگری که از نظر بهداشتی مورد تأیید است انتقال داده شدند. همچنین یکی از دانشجویان چینی در سفری که به کشورش داشته بود، از زمان بازگشت در دو هفته گذشته تحت قرنطینه قرار داشت و سلامت او مورد بررسی قرار گرفت، در نتیجه سلامت او اکنون تأیید شده است. به طوری که در کنار دیگر دانشجویان غیرایرانی اسکان دارد.

* 40 درصد از دانشجویان از خوابگاه دانشجویی استفاده می‌کنند

نصرتی با اشاره به اینکه ۴۰ درصد دانشجویان این دانشگاه در خوابگاه‌های دانشجویی استفاده می‌کنند، تصریح کرد: خوابگاه دختران این دانشگاه و همچنین خوابگاه متأهلی دانشجویان در داخل پردیس مرکزی قرار دارد. همچنین این دانشگاه دارای خوابگاه‌های دیگری در پردیس دانشکده کشاورزی در اتوبان تهران ـ کرج و تعداد محدودی دیگر در سطح شهر تهران است که از امروز تا ظرف سه روز آینده نسبت به تخلیه آنها اقدام می‌شود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول