اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

مجلس یازدهم باید نقطه عطف شده و ‌مجاهدانه وارد شود

منتخب مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس یازدهم گفت: مجلس یازدهم متفاوت است چون سیر تکاملی در حال بروز است، لذا باید نقطه عطف شده و ‌مجاهدانه وارد شود.

مجلس یازدهم باید نقطه عطف شده و ‌مجاهدانه وارد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، عفت شریعتی‌کوهبنانی در جمع مردم این شهرستان اظهار داشت: مردم با حضور گسترده خود در انتخابات دوم اسفند ماه دل مقام‌ معظم رهبری را شاد کردند در حالی که کار مردم در جهت تحقق نظام الهی است.

منتخب مردم زرند و کوهبان در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: بدخواهان تلاش کردند اما خدا زمینه عزت وعظمت ایران اسلامی را رقم زد، امروز ایران اسلامی آیینه‌دار جهان اسلام است.

وی ادامه داد: ایران اسلامی مکتب تشیع را با حضور مردم رونق داد در حالی که مردم در مسیر قرآن و عترت گام برمی‌دارند؛ ما در آغاز چهل و دومین بهار انقلاب قرار داریم که آیینه‌دار عزت و امید ملت‌های جهان هستیم که این مهم به برکت وجود حضرت امام(ره) ، مقام‌معظم رهبری، خون شهیدان و مداد علما رقم خورد.

شریعتی‌کوهبنانی بیان داشت: سردار سلیمانی عظمت ایران را بر جامعه جهانی پدیدار کرد و نشان داد که سرباز ولایت و رهبری است و تمامی شهدا سرمایه‌داران ولایی امام‌عصر (عج)هستند، امروز ایران اسلامی برنامه گام دوم را به برکت مقام‌معظم رهبری در دستور کار دارد در حالی که ما در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی گام ‌برمی‌داریم و طلایه‌دار ظهور حضرت مهدی (عج) هستیم.

وی بیان کرد: ما با رفتار مجاهدانه عزت مسلمانان را به وجود آوردیم حماسه دوم اسفند اقتدار و عظمت مردم ایران اسلامی را به جهانیان فهماند که مردم ایران فریب دشمنان را نخواهند خورد‌.

استاد حوزه و دانشگاه ابراز داشت: مجلس یازدهم متفاوت است چون سیر تکاملی در حال بروز است، لذا باید نقطه عطف شده و ‌مجاهدانه وارد شود.

وی تاکید کرد: شهرستان‌های زرند و کوهبنان ‌ظرفیت‌های فراوانی دارند جوانانی با استعداها که باید بروز و ظهور کنند باید با رفتار سنجیده و مومنانه تحت لوای منویات مقام‌ معظم رهبری حرکت کنیم.

منتخب مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان گفت: باید با همت همه نخبگان سرزمین کوهبنان ، زرند و توابع، ظرفیت‌های قابل توجه شناسایی شوند که در این صورت رسیدگی به این خطه بی‌نظیر خواهد بود.

وی اظهار کرد: باید تحت لوای مقام معظم رهبری گام به گام در جهت اهداف ملی و منطقه‌ای گام برداریم ما افتخاری همچون سلمان فارسی را از ایران اسلامی داریم که پیامبر اکرم(ص) فرمود « یاران و برادران من از سرزمین سلمان هستند که در مسیر هدایت حرکت می‌کنند».

شریعتی‌کوهبنانی خاطرنشان کرد: مجلس یازدهم‌ مجلسی در خور شان خواهد بود که زمینه‌ساز حکومت عدالت گستر می‌شود ما باید قوی باشیم که دشمنان قسم‌خورده راه به جایی نبرند، ما در امیدواری‌ مظلومان جهان نقشی مهم و اساسی داریم. 

منتخب‌مردم شهرستان‌های زرند و‌ کوهبنان تاکید کرد: باید در راستای توسعه منطقه، اشتغال و رشد گردشگری‌ گام برداریم در حالی که جوانان پیش قراولان تمدن اسلامی هستند.

انتهای پیام/80012/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول