اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کرمانشاه به یکی از قطب‌های حوزه پوشاک تبدیل می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه از تلاش برای تبدیل کرمانشاه به یکی از قطب‌های حوزه پوشاک خبر داد و گفت: تاکنون در همین راستا چند کارگاه تولید پوشاک راه‌اندازی و به بهره‌برداری رسیده است.

کرمانشاه به یکی از قطب‌های حوزه پوشاک تبدیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هدایت حاتمی امروز در جلسه زنجیره ارزش حوزه پوشاک با اشاره به تمرکز استان بر روی زنجیره‌های ارزش در حوزه‌های مختلف، اظهار داشت: یکی از اهداف ما در حوزه صنعت، تکمیل زنجیره ارزش در حوزه پوشاک و تبدیل کرمانشاه به یکی از قطب‌های حوزه پوشاک است که در همین راستا تاکنون چند کارگاه تولید پوشاک راه‌اندازی و به بهره‌برداری رسیده است و تلاش ما بر روی تقویت کارگاه‌های موجود و ایجاد کارگاه‌های جدید متمرکز شده است.

وی افزود: در این رابطه، تقویت بخش خصوصی به عنوان یکی از راهکارهای اساسی که می‌تواند ما را در تحقق دو هدف تقویت تولید و ایجاد اشتغال پایدار کمک کند در اولویت قرار دارد و از هرگونه سرمایه‌گذاری در این حوزه استقبال و حمایت می‌کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: چشم‌انداز ما این است که با برنامه‌ریزی‌هایی که داریم به یکی از قطب‌های مهم تولید پوشاک در کشور تبدیل شویم و بر همین اساس، ایجاد مجموعه کارگاهی در بخش پوشاک را در دستور کار قرار داده‌ایم تا بتوانیم قطب شدن استان را در این خصوص تحقق ببخشیم و همچنین از ظرفیت هم مرز بودن با کشور عراق و اقلیم کردستان برای صادر کردن تولیدات استان استفاده کنیم.

حاتمی در پایان، بیان کرد: در خصوص پرداخت ‌تسهیلات و در اختیار نهادن زیرساخت‌های لازم برای تقویت این حوزه هیچگونه محدودیتی نداریم، ولی نیازمند ایده‌های خوب و نوینی که توان و قدرت رقابت با دیگر فعالان این حوزه را داشته باشند هستیم.

انتهای پیام/پ

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول