اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

منتخبان مردم باید تمام سلایق را نمایندگی کنند

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تأکید کرد: منتخبان مردم باید تمام سلایق را نمایندگی کنند و در جلب رضایت عامه مردم بکوشند.

منتخبان مردم باید تمام سلایق را نمایندگی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با صدور بیانیه‌ای در پی برگزاری انتخابات مجلس تصریح کرد: مردم نجیب و مسلمان استان سمنان در دوم اسفند 1398 بار دیگر حماسه‌ای نو آفریدند و با حضور پرشور در انتخابات، جلوه‌ای دیگر به افتخارات نظام افزودند و پایه‌های اسلامیت و جمهوریت نظام مقدس اسلامی را تقویت کردند.

وی تصریح کرد: نامزدهای انتخابات نیز که در زمینه‌سازی حضور پرشور مردم نقش‌آفرینی کرده‌اند، شایسته تقدیرند؛ به‌ویژه آن‌ها که به جهت کسب این کرسی، اخلاق را به مسلخ نکشاندند و با در نظر داشتن اصول انسانی، در گرم‌تر شدن تنور انتخابات کوشیدند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: اینک که نشان اعتماد مردم شریف حوزه‌های انتخابیه استان سمنان را دریافت کرده‌اید و مسؤولیت سنگین نمایندگی مردم را بر عهده گرفته‌اید، ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت خدمتتان عرضه می‌داریم انتظارها از منتخبان مردم برای حرکت در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی صدچندان شده است؛ امید که در این راه مؤید به تأییدات الهی باشید.

دامغانی بیان کرد: آرایی که به سبد رقبای انتخاباتی ریخته شده است نیز مشعر بر تفاوت سلایق است؛ سلایقی که اکنون، شما باید تمامی آن‌ها را نمایندگی کنید و در جلب رضایت عامه مردم بکوشید.

وی تصریح کرد: بی‌تردید منتخبان ملت، نقشی مهم در افزون‌تر کردن سرمایه‌های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند. رجای واثق داریم که با رفتار مسؤولانه خود در برابر مردم و انجام صحیح وظایف نمایندگی، این سرمایه اجتماعی را تقویت خواهید کرد و بدین واسطه سبب‌ساز استحکام بنیان‌های نظام جمهوری اسلامی خواهید شد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت:‌ در این مسیر پرتلاطم، ما را در کنار خود بدانید. مادام که سخن مردم در میان باشد، دست یاری به‌سوی منتخبان مردم دراز می‌کنیم و دست همکاری‌شان را به گرمی می‌فشاریم؛ باشد که گامی در جهت رضایت خدای متعال، تحت زعامت حضرت امام خامنه‌ای برداشته باشیم.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول