اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مراکز نگهداری بهزیستی ضدعفونی می‌شوند

مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت: شیرخوارگاه، مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست، مراکز نگهداری معلولین و مراکز اقامتی افراد دارای سوءمصرف مواد، ضد عفونی شده و اقدامات پیشگیری از ابتلا به ویروس کووید ۱۹ انجام می‌شود.

مراکز نگهداری بهزیستی ضدعفونی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان زنجان، محمد محمدی در کمیته پیشگیری و کنترل کووید 19 در مراکز شبانه روزی توانبخشی مراقبتی، خانه‌های کوچک، خانه‌های حمایتی و خانه‌های گروهی تحت پوشش بهزیستی استان اظهار کرد: مسؤولین مراکز به محض برخورد با موارد مشکوک به ابتلا به بیماری، مراتب را در اسرع وقت به شبکه بهداشت و بهزیستی شهرستان اعلام کنند.

وی خاطر نشان کرد: ملاقات حضوری خانواده‌ها تا اطلاع ثانوی ممنوع است و همه بازدیدها از مرکز تا برقراری شرایط عادی لغو شده و خدمت گیرندگان جدید صرفا در شرایط خاص پذیرش شوند.

محمدی ادامه داد: تمامی مراکز تحت پوشش اعم از شیرخوارگاه و مراکز نگهداری کودکان مراکز روزانه و شبانه‌روزی نگهداری از معلولان، مراکز نگهداری از سالمندان، مراکز درمان و کاهش آسیب اعتیاد، مراکز اقامتی میان مدت درمان اعتیاد و سایر مراکز ابلاغ شده که نظافت و شستشوی سطوح با مواد ضد عفونی کننده، روزانه و در هر شیفت صورت گرفته و ضمن برخورداری اتاق‌های اقامتی از تهویه مناسب روزانه حداقل دوبار در روز نسبت به پاکسازی هوای اتاق‌ها (ورود و خروج عادی هوا) اقدام شود.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع دستورالعمل‌های عمومی در این زمینه تهیه و به همه مراکز تحت نظارت بهزیستی استان‌ ارسال شده است و در خصوص تعطیلی مهدهای کودک برای جلوگیری از چرخه انتقال در صورت تعطیلی مدارس و با هماهنگی کمیته بحران بهزیستی اطلاع رسانی لازم‌ صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول