اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

شورای شهر زنجان از رسمیت افتاد

فرماندار زنجان گفت: با توجه به اینکه 4 عضو شورای شهر زنجان نمی‌توانند در جلسات شورا شرکت کنند، شورا مجاز به تشکیل جلسه نیست و از رسمیت افتاده است.

شورای شهر زنجان از رسمیت افتاد

رضا عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به اینکه برای تشکیل جلسات شورا حداقل باید دو سوم اعضا حاضر باشند، تا جلسه رسمیت داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه دو سوم اعضای شورا شامل 6 نفر است، گفت: با این شرایط جلسات شورا قابلیت تشکیل ندارد و از رسمیت افتاده است.

فرماندار زنجان گفت: اما برای حل موضوع با توجه به اینکه دو ماه از بازداشت نفر اول شورا گذشته است و حکم دستگاه قضایی نیز نظارت قضایی است، از همین رو هفته آینده از نخستین عضو علی‌البدل دعوت خواهیم کرد که در جلسات شورا شرکت کنند تا سایر اعضا تعیین تکلیف شوند.

عسگری با بیان اینکه برای سایر اعضا نیز، اگر سلب عضویت آنها قطعی شود، اعضای علی‌البدل تا پایان به عضویت شورا پذیرفته خواهند شد، اما در غیر این صورت بر مبنای قانون عمل خواهیم کرد و اعضای قبلی مجاز به حضور در جلسات شورا خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه فعلا برای یک نفر از اعضای شورا می‌توانیم این کار را انجام دهیم و جانشین انتخاب کنیم، گفت: اما برای سه نفر دیگر یا باید منتظر بمانیم دو ماه تمام شود، یا دستگاه قضایی در این باره تعیین تکلیف کند.

فرماندار زنجان تصریح کرد: اما با این شرایط فعلا شورا رسمیت ندارد و قانونا مجاز به تشکیل جلسه نیست.

وی همچنین در ارتباط با مدارک شهردار زنجان نیز گفت: این موضوع را وزارت کشور بررسی خواهد کرد و در این رابطه عینا مصوبه شورا به وزارت کشور ارسال شده است تا بررسی لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول