اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

نیکخواه بهرامی: به دنبال صعود به دور دوم در المپیک هستیم

کاپیتان تیم ملی بسکتبال گفت: تلاش ما این است که در المپیک بدرخشیم، به مرحله بعد صعود کنیم و کار بزرگی را رقم بزنیم.

نیکخواه بهرامی: به دنبال صعود به دور دوم در المپیک هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، صمد نیکخواه بهرامی با اشاره به شرایط تیم ملی اظهار داشت: تیم ملی بسکتبال پنجره اول رقابت های کاپ آسیا که اولین دوره آن هست با موفقیت را سپری کرد. در شرایط کنونی که لیگ برگزار می شد و مسابقات پرفشار است، تیم ملی نتوانست تمرین آنچنانی داشته باشد و بازیکنان در اختیار باشگاه ها بودند. بازی های تیم ملی هم نشان داد ملی پوشان چه قدر آماده و پرصلابت هستند و قطعا بعد از بازی های لیگ هم فعالیت تیم ملی جدی تر خواهد شد.

وی افزود: البته لیگ خیلی خوبی داشتیم و رقابت نزدیک تیم ها هم باعث رشد بازیکنان می شود. وضعیت رشته های تیمی با انفرادی در فرایند آماده سازی تفاوت دارد و در خصوص بسکتبال هم در جریانم که مربیان به خوبی لیگ برتر و بازیکنان مورد نظر خود را رصد کرده اند و آماده ترین بازیکنان حتما به اردو دعوت خواهند شد؛ از طرفی این لیگ جذاب همراه با رقابت های نزدیک به تیم ملی کمک خواهد کرد.

نیکخواه بهرامی درباره آماده سازی تیم ملی بسکتبال برای المپیک 2020 گفت: از دهه سوم اردیبهشت ماه بصورت رسمی کار آماده سازی تیم ملی بسکتبال برای حضور در بازی های المپیک آغاز می شود. ما به نتایج در المپیک بسیار خوشبین هستیم و آنچه در جام جهانی هم از تیم ملی دیدید بازی های خوبی بود که مقابل تیم های بزرگ دنیا از جمله اسپانیا ارائه دادیم و با همین روحیه خوب می توانیم در المپیک توکیو تاریخ سازی کنیم.

کاپیتان تیم ملی در پایان درباره اهداف تیم ملی در توکیو گفت: حضور تیم ملی بسکتبال در المپیک با توجه به رقیبان پرامکاناتی که داشتیم، بسیار سخت بود و تلاش ما این است که در المپیک بدرخشیم و به مرحله بعد صعود کنیم و کار بزرگی را رقم بزنیم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول