اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

پیروزی ذوب‌آهن در شهرآورد والیبال بانوان/ داستان ادامه‌دار بازی سپاهان و پرسپولیس

پیروزی ذوب‌آهن مقابل باریج اسانس در لیگ والیبال بانوان و اتفاقات امروز در مورد بازی سپاهان و پرسپولیس از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان در روزی که گذشت، بود.

پیروزی ذوب‌آهن در شهرآورد والیبال بانوان/ داستان ادامه‌دار بازی سپاهان و پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در روز 5 اسفند ماه علاوه بر این‌که لیگ برتر والیبال بانوان تنها با یک دیدار برگزار شد، تیم لوبه ایتالیا در غیاب غفور قهرمان جام حذفی ایتالیا شد.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان

✅ هفته ششم دور برگشت لیگ برتر والیبال بانوان امروز با برگزاری یک دیدار و برتری ذوب‌آهن پیگیری شد.

شاگردان فریبا صادقی امروز میزبان باریج اسانس بودند که در 3 ست پیاپی و با امتیازهای 25 بر 12، 25 بر 23 و 25 بر 23 پیروز شدند؛ 3 بازی دیگر این هفته به خاطر شیوع ویروس کرونا لغو شد.

✅ ابوالفضل حسن‌زاده محمدی سرپرست کمیته انضباطی در مورد بازی سپاهان و پرسپولیس گفت: با دریافت گزارش مربوطه به صورت فوق‌العاده جلسه تشکیل و طبق مقررات، ظرف مدت یک هفته تعیین تکلیف می‌کنیم؛ بر این اساس، دفاعیات هر دو باشگاه اخذ و بر اساس گزارش و دفاعیات تصمیم نهایی را خواهیم گرفت.

همچنین محمدحسن انصاری فرد طی دیروز و امروز اظهاراتی را به خاطر اتفاقات به وجود آمده در حاشیه مسابقه سپاهان و پرسپولیس در مورد امیر قلعه‌نویی و باشگاه سپاهان مطرح کرد که این مسأله واکنش سپاهان و سرمربی زردپوشان را در پی داشت؛ امیر قلعه‌نویی و همچنین باشگاه سپاهان از محمدحسن انصاری‌فرد به دلیل توهین و افترا، رسما به دادگاه فرهنگ و رسانه شکایت کردند؛ از سوی دیگر باشگاه سپاهان اطلاعیه‌ای را پیرامون دیدار روز گذشته این تیم مقابل پرسپولیس منتشر کرد.

خبر دیگر از سپاهان این‌که نشریه «الریاضیه» عربستان خبر داد کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به باشگاه النصر اعلام کرد سپاهان ایران شهر تاشکند را برای میزبانی از آن‌ها انتخاب کرده است؛ دیدار شاگردان قلعه‌نویی با تیم عربستانی 13 اسفند برگزار می‌شود.

✅ در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال روز گذشته استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب‌آهن اصفهان رفت و موفق شد دو بر یک از سد رقیب سبزپوش خود بگذرد؛ دانشگر و غفوری برای استقلال و بیدوف برای ذوب‌آهن گلزنی کردند؛ ذوب‌آهن با 21 امتیاز در رده دهم قرار دارد.

✅ فینال جام حذفی والیبال ایتالیا بین تیم‌های لوبه و پرجا برگزار شد که در نهایت شاگردان دی‌جورجی موفق شدند به سختی حریف خود را شکست داده و کاپ قهرمانی را بالای سر ببرند.

تیم والیبال لوبه در این مسابقه در غیاب امیر غفور توانست با نتیجه 3 بر 2 و با امتیازهای 21 بر 25، 25 بر 23، 25 بر 23، 34 بر 36 و 15 بر 10 شاگردان ویتال هینن را از پیش رو بردارد و به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

✅ امیرحسین جمشیدیان از اصفهان به همراه ملی پوشانی از سراسر کشور در اردو تیم ملی دوچرخه‌سواری استقامت حضور دارند؛ اردوی تدارکاتی تیم ملی استقامت امید و بزرگسالان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا 2020 از دهم تا 25 اسفند در شهرستان مسجد سلیمان برگزار خواهد شد.

✅ در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال تیم‌های راهیاب ملل مریوان و سپاهان مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به سود مریوانی‌ها خاتمه پیدا کرد.

شاگردان صادقیانی در این مسابقه توانستند در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 18، 26 بر 24، 25 بر 22 سپاهان را مغلوب کنند تا شگفتی این هفته را رقم بزنند؛ طلایی‌پوشان با 12 برد در رده چهاردهم قرار دارند.

✅ در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال بانوان طلایی‌پوشان اصفهانی با نتیجه 7 بر 2 مقابل میزبان خود همیاری ارومیه به پیروزی رسیدند؛ در دیگر بازی‌های این هفته بانوان سبزپوش ذوب‌آهن نیز با نتیجه 3 بر 0 مقابل وچان (آذرخش )کردستان در خانه باختند.

سپاهان هم اکنون با 38 امتیاز در جایگاه چهارم و ذوب‌آهن با 21 امتیاز در رده هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان قرار دارند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ج۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول